The Incredibles

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Incredibles

Jeg hadde med guttene på kino og så den norske versjonen av The Incredibles (De utrolige) på søndag.
    Filmen kan anbefales, og føyer seg inn i rekken av nye, flotte animasjonsfilmer for hele familien.

PS: Da jeg passerte bilettkontrolløren, fikk jeg beskjed om at dette ikke var noen film for han (pekte på 6-åringen). Men - det er ditt valg, avsluttet hun med.
    Jeg var veldig i tvil, men så at flere var mindre (og yngre) enn ham i salen så vi satte oss. Med tanke på disse kommentarene fortalte jeg ham at det kunne bli litt skummelt, og at han kunne få sitte i fanget hvis det ble ille.
    Vel - filmen gikk sin gang, og var etter vår mening helt "normal" med passende spenning for en familiefilm. Og selv om vi likte filmen godt alle sammen, var det utvilsomt 6-åringen som ble mest imponert.
    Lurer på hva som motiverte kontrolløren til å si noe slikt?

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt kommentarer om at dialogen i filmen har poenger som går høyt over hode på 6-åringer og derfor kan bli kjedelig til tider for småtassene, men fornøyelig for far og mor.

Newcomer Lunix sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så org. versjonen av denne her om dagen og den kan på det sterkeste anbefales. Er fare for at det også ved denne utgivelsen er tap av underholdnings faktor å se den i norsk utg. Sier seg jo selv at man ser den norske hvis man har med barn. Men hvis man har muligheten bør absolutt orginal versjonen være det naturlige valg.

Intermediate Oban sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    859
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bidda
    Har hørt kommentarer om at dialogen i filmen har poenger som går høyt over hode på 6-åringer og derfor kan bli kjedelig til tider for småtassene, men fornøyelig for far og mor.
    Stemmer at noen poenger er for den voksne delen av publikum, men det er jo ikke spesielt for denne filmen. Dette har vel blitt den nye trenden i "familiefilmer" som f.eks. Shrek, Ice Age, Finding Nemo og Toy Story. Men jeg er ikke enig at det går særlig ut over de minste (at det dermed blir kjedelig). Det virket hvertfall ikke slik på min 6-åring.
    Sitat Opprinnelig postet av Lunix
    Sier seg jo selv at man ser den norske hvis man har med barn. Men hvis man har muligheten bør absolutt orginal versjonen være det naturlige valg.
    Det får jeg nok vente med til den kommer på DVD. Da velger jeg en utgave med både engelsk og norsk lydspor. (Ja takk, begge deler). :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ser ut til at pixar sine siste filmer er like underholdende for barn som voksen. men barn syntes andre ting var morsommere enn voksne/eldre.
    Feks finding nemo, mange barn syntes at den blå fisken som snakket hvalsk var det artigste ( sikkert eldre også) mens brorparten av de jeg har snakket med om film likte de litt mer dype kommentarer og hint til andre filmer.

Skal nok få sett den nye, tror den er like god eller bedre enn Nemo.

Intermediate BullFire sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    855
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så denne filmen i går, for en utrolig bra pixar film. Denne var en av de beste animerte filmene jeg har sett til nå. Hadde også med en fire åring på denne filmen, og hun syntes den var veldig bra. Selvfølgelig var det mye hun ikke fikk med seg og skjønte, men det skjedde noe hele tiden og ble dermed ikke kjedelig.
    Syntes kortfilmen før filmen også var helt genial

Gleder meg til dvdutgivelsen kommer...

Intermediate Arendal sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    3,764
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det at folk skytes, eksploderer og dør er ikke hverdagskost for alle barn.

Derav aldersgrense 7 år og ikke "alle".

Jeg og datteren min på 11 så den på kino med norsk lyd og synes den var veldig bra.
    Gleder meg til å se den med orginallyd, hun har sett den med orginallyd flere ganger men foretrekker norsk.

Det er så fint å kunne velge

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig fått karet meg til og sett denne filmen jeg også nå!
    Genial! Dette var en oppfriskende film.. falt meget godt i smak! kun sett den med norsk tale.. og det var veldig bra.. men ser frem til og få sett den med engelsk tale også, venter med dette til jeg får den på DVD
    En veldig godt animert film... denne skal definitivt i samlingen! 8)

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sparer førsteopplevelsen til dvd-en denne gang. Men noen som vet når norsk release dato er?

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lanseringsdatoen for den norske releasen er bestemt til 16. mars 2005 for øyeblikket.. og dette skal være en ganske sikker dato.. så den vil med stor sannsynlighet komme da...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •