Alien vs Predator

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 81
    Intermediate dvdtom sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Alien vs Predator

så denne filmen i går, og var godt fornøyd. effektene var meget gode, og monstrene så vellaget ut. kampscenene var tøffe, og de litt over 90 minuttene gikk altfor fort. for fort synes jeg, da filmen godt kunne vært en halv time lengre. savnet flere kampscener mellom Alien monstrene og Predator krigerne. alt i alt en underholdende film som jeg ville gitt en 4 på terningen.

Intermediate kinosjef_christian sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med deg der!
    Så denne filmen selv for litt over en måned siden.. meget godt fornøyd! en god underholdningsfilm med topp effekter 8)

Newcomer paal_erik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg og Snowman så denne idag på kino.
    Typisk "gutte"film, gjør seg meget bra på et godt anlegg. Bra kampscener.
    Havner i "samligen". Gir den en 4'er.....
    Får ikke 5'er, fordi jeg savner som andre her, noen flere kampscener mellom A vs. P

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men det er jo nesten ingen kjente skuespillere i den. (Utenom Lance). Trekker det opp eller ned? Er de ukjente skuespillerne flinke, eller inkompetente?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ville ikke si att det nødvendigvis ville trukket mer opp eller ned om det hadde vært kjente skuespillere med! Det kommer helt an på skuespiller prestasjonene som vises i den enkelte film uansett hvor kjent eller ukjent skuespilleren(e) måtte være....

Jeg syns skuespillerene i denne filmen viste gode prestasjoner og meget trodverdig skuespill.. syns de var flinke....

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    i en sånn film er det ikke så nøye hvilke skuespillere som er med. "stjernene" i filmen er helt klart aliens monstrene og predator krigerne. men de skuespillerne som var med i filmen gjorde en helt grei jobb.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdtom
    i en sånn film er det ikke så nøye hvilke skuespillere som er med. "stjernene" i filmen er helt klart aliens monstrene og predator krigerne. men de skuespillerne som var med i filmen gjorde en helt grei jobb.
    Enig med deg der!

Intermediate [wcip]Angel sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    1,180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg uttalte meg kanskje litt uklart. Selvfølgelig er det ingen vits med kjente skuespillere i en film, hvis de suger. Jeg mente jo selvfølgelig å spørre om de skuespillerne som var i filmen var overbevisende i rollene sine. Veldig ofte hjelper det å cast'e fullstendig ukjente folk i roller, slik at publikum ikke skal ha et forhold til rollepersonen fra før.

Will Smith, f.eks, er en person som ødelegger alle filmer for meg. Men han er kanskje et spesielt tilfelle, siden han spiller den samme rollen i hver film han er med i.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skuespillerne gjør vel en helt grei jobb, men at de har mange nasjonliteter jeg vet ikke men får følelsen av at de ikke hadde råd til ordentligeskuespillere, men de skulle vel være slik at de var speisalister fra mange land altså eliten

nå jeg tenker meg om så var predator sin munn veldig liten hvordan kan de spise noe?

Intermediate Whoracle sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    litt teit story og alt for kort film, syntes de predatorene skulle være onde jeg da ikke slike pusete og snille..ellers så var den kul nok, fikk følelsen av at hele filmen var en litt stor trailer..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja filmen var altforkort. Ble for tynn oppbygging mener jeg da. kunne ha fått litt mer sympati for skuespillerne, (selv om de prøvde med det der at han med kameraet hadde 2unger)

aliene ble voksne for fort. Predatorene døde jo som fluer, de er jo liksom den sterkeste rasen.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syntes denne filmen var skremmende dårlig. Paul Anderson beviser nok en gang at han ikke mestrer det å regissere filmer. I tillegg mangler filmene hans stil og atmosfære.....det er som de er helt sterile.

Kampene i filmen var av det typiske shaky-cam, raske kutt opplegget som bare irriterer mer enn det gleder. Designet på Predators var noenlunde ok, men kan ikke sammenlignes med arbeidet til Stan Winston. Plottet (for det meste) var hysterisk latterlig og jeg kan enda ikke begripe at noe slikt fikk grønt lys. Det eneste positive med filmen var inspirasjonen hentet ifra første tegneseriene der hvor Predators tar til seg dama for og så trene henne opp i "Predators kunst"..men det er en helt annen historie.

Det andre plagsomme momentet i filmen var alle disse off-screen drapene. Til og med ordet "f***" var sensurert. Dette skal være Alien vs Predator....ikke en barnefilm. Det skal vises ryggrader som rives ut, aliens som kommer fykende ut ifra brystkassa og masse masse blod. Hvor ble dette av?

Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    <Jeg syntes denne filmen var skremmende dårlig. Paul Anderson beviser nok en gang at han ikke mestrer det å regissere filmer. I tillegg mangler filmene hans stil og atmosfære.....det er som de er helt sterile. >

er veldig uenig med deg, men alle har sin smak og det må man bare respektere. selv synes jeg at filmer som Event Horizon og Resident evil er gode, "lette" filmer som underholder meg stort.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke lest avp bladene, men liker alien og pred filmene.
    så det med predatoren som trener opp hovedpersonen virket for meg egentlig veldig teit. snakker predator's med telepati eller hvordan snakker de seg i mellom. for jeg savnet egentlig at predatoren prøvde å snakke til henne (kanskje det brølet fra han var noe).

men hintet Paul Anderson til "lance roboten" i alien2. i den scenen hvor hu hovedpersonen kom inn på kontoret hans og snakket til han og han holdt på med kniven ( fort frem og tilbake imellom fingrene)?

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alien vs. Predator kommer på DVD 16. februar 2005....

Newcomer ChrisLia sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Man finner en pyramide 2 km under isen på nordpolen (eller hvor det var)
    så da finner en i crewet ut at "Vi må ha med oss store mengder automat-
    våpen på denne ekspedesjonen!"

Det kaller jeg å være førevar!
    Han hadde tydeligvis helt rett. Men likevel..

Har bare sett traileren jeg da.

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    1,089
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett den. Likte den godt.. var veldig god underholdning 8)

Men du har ett poeng med det du sier der... men vi må huske "It's the movies" :wink:

Active Hairball sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    mener at jeg leste et sted at andersen ikke var fornøyd med klippinga(pga av meget kort deadline) og at han ville gi ut en dir. cut av AVP!

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    stemmer dette, tre uker før premieren elns fikk han beskjed om at dette skulle være barnefilm, og all gørra ble fjernet. Kommer i directors cut på dvd, uten at jeg tror filmen blir bra av den grunn... men dette er hovedgrunnen til at jeg ikke gidder se den på kino. Satser på at en kompis kjøper dir.cut dvden, så kan jeg låne.

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ditto. Greit å kjenne en slasque som ukritisk kjøper alt med mye blod. :P

Side 1 av 5 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •