Hvem er din favoritt Star Wars karakter? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 37 av 37
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    725
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er for gammal til å ha science fiction favoritter.....

Newcomer lifoidua sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2011
    Poster
    153
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vader :-D

Newcomer Alekhoff sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Ingen av disse er med i filmene, men de blir vel omtalt.
    Stemmer, ingen av disse er med i filmene, Darth Plagueis blir kort omtalt til Anakin av Palpatine når han forklarer om sith lorden som klarte å bli udødelig, men ble drept av sin "apprentice" som var Palpatine.

Revan er ganske mye med i "Star Wars: Knights of the Old Republic II – The Sith Lords" og med i tegneserier (Hele iPaden er full av Star Wars tegneserier.)

Samme med Bane, han er kun med i noen av tegneseriene. Kan sjekke når jeg kommer hjem hvilke nr de er med i.

Anbefales å lese bøker/tegneserier. Historien som er med i filmene er bare en liten brøkdel av Star Wars universet. Selv liker jeg best tiden rundt "The Old Republic" aka "The Sith Era" som er mellom 5,000–1,000 BBY.

EDIT: De som er litt i overkant interessert som meg, bør sjekke ut den siste episoden av Star Wars The Clone Wars (Animated Series) Episoden heter: The Lawless. Der får vi se en episk duell hvor Darth Sidious slåss mot Darth Maul og broren han Savage Opress! Har sett episoden 3-4 ganger allerede! :twisted:

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [YOUTUBE]0ltXXaE4OGY[/YOUTUBE]

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om noen er interesert i litt ordentlig sci-fi så anbefaler jeg på det høyeste The Gap Cycle - Wikipedia, the free encyclopedia

Etter bare en tredjedel av første boka skjønner du hvor "sesam stasjon" star wars\trek er :-D

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det er noen som liker klonene eller mandalorians så anbefaler jeg bokserien Republic Commando på det aller høyeste. Beste bokserie of all time. Anbefaler også spillet, som er det nest beste star wars spillet som kommer rett etter Battlefront 2 IMO.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Hvis det er noen som liker klonene eller mandalorians så anbefaler jeg bokserien Republic Commando på det aller høyeste. Beste bokserie of all time. Anbefaler også spillet, som er det nest beste star wars spillet som kommer rett etter Battlefront 2 IMO.
    Reblic Commando har jeg til gamle xboxen, har rundet dette altfor korte spillet flere ganger - henger meg på din anbefaling. Et veldig bra spill.
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Reblic Commando har jeg til gamle xboxen, har rundet dette altfor korte spillet flere ganger - henger meg på din anbefaling. Et veldig bra spill.
    Bokserien er faktisk enda bedre. Men etterfølgeren er nesten like etterspurt som Battlefront 3. Håper Disney gir folket hva de vil ha.

Expert Mr_Spock sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Sted
    Sandefjord
    Poster
    5,472
    Takk & like
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bokserien er faktisk enda bedre. Men etterfølgeren er nesten like etterspurt som Battlefront 3. Håper Disney gir folket hva de vil ha.
    Har aldri fått spilt Battlefront. Men har spilt KotoR I+II og begge Unleashed. Det første KotoR er et av mine favorittspill
    Yamaha CX-A5100 & RX-A1030 . Vincent SP-993 . Rotel RMB-1565 . Anti-Mode 8033 Cinema
    Atmos 7.1.4 . Infinity Kappa 600, Kappa Center, Kappa 200, Kappa Surround, Kappa Sub
    Epson EH-TW2900 . Dreamscreen V2 DynaGrey 106" . DarbeeVision Darblet

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr_Spock
    Sinnsykt morro spill som jeg seff hadde på pc, synd de 'hacka' til en del effekter så når jeg testa sist med nyere pc så ville det ikke lenger funke skikkelig :-(

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Runda Rep. Commando i dag. Fantastisk spill, men endingen er mye bedre i boka. Den er litt unaturlig på spillet, men alt annet er en fryd å spille gjennom.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Både battlefront og rep. commando er gode spill. Bare synd BF2 og BF3 er bedre enn battlefront. Ellers hadde det nok vært mer poppis.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer Sørlending1 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2012
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hiver meg inn her jeg også. Som star wars frelst jeg er

Har mange favoritter, men er spesielt glad i mye fra Knights Of The Old Republic spillene. Blant mine favoritt spill gjennom tidene og vil nok alltid være. Rep. Commando var også virkelig bra syns jeg!

Av filmer liker jeg nok best Darth Maul, og syns Jango og Boba Fett er kule. Liker at de er Mandalorians. Så fra universet generelt er jeg virkelig fan av de mørke Sith lordsene opp gjennom. Bane, Revan, Malak, Exar Kun osv... fordypa meg ganske dypt i det gamle stoffet. Som jeg håper det blir lagd noe mer av!

Og selvfølgelig digger jeg HK-47 fra spillene... Tidenes karakter

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Både battlefront og rep. commando er gode spill. Bare synd BF2 og BF3 er bedre enn battlefront. Ellers hadde det nok vært mer poppis.
    Ha! Battlefield du snakker om? Det finnes ikke noen campaign grusommere enn de. Til og med Call of Duty sin campaign slår BF når det kommer til campaign og jeg er anti-cod. BF har en okay mulitplayer og til noen tider ganske gøy, men jeg får aldri følelsen av å gå tilbake til de. Mens Rep. commando og Battlefront ser jeg på som klassikere av ypperste klasse sammen med Halo CE (som jeg skal spille på legendary i morgen).

Newcomer
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Darth Maul, får håpe det kommer en spinn off film om ham.

Darth Maul: Shadow Hunter - Wikipedia, the free encyclopedia

Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha! Battlefield du snakker om? Det finnes ikke noen campaign grusommere enn de. Til og med Call of Duty sin campaign slår BF når det kommer til campaign og jeg er anti-cod. BF har en okay mulitplayer og til noen tider ganske gøy, men jeg får aldri følelsen av å gå tilbake til de. Mens Rep. commando og Battlefront ser jeg på som klassikere av ypperste klasse sammen med Halo CE (som jeg skal spille på legendary i morgen).
    Rep commando var som en god popcorn film, ikke dypt, ikke komplisert men som mange gode action filmer fulle av glad action som var meget vennlig for gjenvissit, må vel ha spilt det 7-8 ganger i de åra jeg hadde det.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,730
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes den kvinnelige Darth Vader som de nye filmene om de hvite knivfolket har er kulest. Da om filmene følger tegneseriene. Darth dama hadde laserpisk husker jeg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •