Star Wars film nr 7 i 2015 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 60 av 60
    Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Jeg er ikke enig i at filmene var såå dårlige... Men hver sin smak selvfølgelig..
    Det er vel heller det faktum at de ikke riktig fanget ånden av de tre originale filmene. Det er utrolig vanskelig å lage oppfølgere til gode filmer.
    Jeg slet veldig med å se gjennom dem, og det var ikke bare fordi de ikke hadde fanget ånden - det var ingen rasjonalitet eller dybde i karakterene, ting "bare skjer" uten at man forstår hvorfor, og alle karakterene i de originale filmene (bortsett fra Han Solo) har en forgjenger eller yngre utgave av seg selv i filmene som tilfeldigvis spilte en nøkkelrolle, noe som er forferdelig skrullete. (Pluss at det er så mange dårlige effekter at jeg ikke "tror" på noe av det som skjer.)

Disse anmeldelsene av de nye filmene er forøvrig veldig underholdende:
    Star Wars: Episode 1 – The Phantom Menace |

Intermediate Andreas21 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Drammen
    Poster
    3,730
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Endelig! Man kunne ikke fått noen bedre enn JJ Abrahams til å ta StarWars til et nytt, langt bedre nivå. Blir forskjellen like stor som de gamle Star-Trek-filmene til Abrahams versjon, snakker vi underholdning på skyhøyt nivå.

Er 100% positiv til dette og er særdeles fornøyd med at Lucas er ute.
    Helt enig, jeg digger det JJ gjorde med Star Trek (gleder meg til den neste som kommer snart) og kan ikke vente på hva han kommer med i Star Wars. Det eneste jeg håper han toner ned er bruken av lens flares selv om det er en kul effekt bare det ikke blir for mye av det.
    Mvh Andreas

THX II kalibratør. Projektor/TV.
    Software: Calman Pro og Lightspace
    Colorimeter: Klein K10A Spectroradiometer: Jeti 1501
    TPG: Murideo Fresco Six G og DVDO

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    Jeg slet veldig med å se gjennom dem, og det var ikke bare fordi de ikke hadde fanget ånden - det var ingen rasjonalitet eller dybde i karakterene, ting "bare skjer" uten at man forstår hvorfor, og alle karakterene i de originale filmene (bortsett fra Han Solo) har en forgjenger eller yngre utgave av seg selv i filmene som tilfeldigvis spilte en nøkkelrolle, noe som er forferdelig skrullete. (Pluss at det er så mange dårlige effekter at jeg ikke "tror" på noe av det som skjer.)

Pluss at de antageligvis satte ny rekord i elendig casting når det gjelder Darth Vader, både som liten gutt og ungdom.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Active bulken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Episode 1-3 slet med og kopiere "feelingen" fra de orginale SW filmene ja. Personlig syns jeg det skyldes dårlig casting, svak regi fakktisk og altfor "glætte" spesialeffekter. I de orginale filmene, er alt mere slitt og brukt, og jeg synes "vippebryter sci-fi" tar seg bedre ut på film, enn et lass ipads.

Eneste som ikke skuffet på dem, var vel goe gammle John :P

og pod racer scena var jo bra.

Ellers trur jeg nokk dette kan bli bra med J.J ved roret. Satt og tenkte det når jeg så Star Trek at dette skulle vært stilen på nye star wars filmer, bare ENDA mere eventyrlig. Star Trek er hakke mere "realistisk" en SW univerest syns jeg.

Newcomer cbl sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det ikke akkurat troverdigheten i historien som definerer Star Wars, men jeg håper de kan lage karakterer man kan like, "fysiske" spesialeffekter og flott musikk.

De foregående tre filmene var så dårlige at det ikke går an at den nye blir verre, så sånn sett er jeg optimistisk.
    Med troverdigheten mente jeg castingen. Med dårlige skuespillere man ikke "tror" på så svekker det filmen veldig mye.
    Og som det er nevnt over her så var vel ikke castingen av Darth Vader i film 2 og 3 veldig bra:-?

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste jeg som liker prequel-trilogien? Jeg synest Attack of the clones og Revenge of the Sith er de beste i serien, selv om de lider av CG-effekter.

Newcomer Alekhoff sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    Eneste jeg som liker prequel-trilogien? Jeg synest Attack of the clones og Revenge of the Sith er de beste i serien, selv om de lider av CG-effekter.
    Jeg syns episode IV - VI er helt klart de beste filmene, men må si meg enig med deg at jeg syns ikke episode I-III var dårlige filmer, manglet litt Star Wars feelingen, men jeg stor koser meg når jeg ser alle filmene hver gang!

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alekhoff
    Jeg syns episode IV - VI er helt klart de beste filmene, men må si meg enig med deg at jeg syns ikke episode I-III var dårlige filmer, manglet litt Star Wars feelingen, men jeg stor koser meg når jeg ser alle filmene hver gang!
    Enig i det
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også veldig glad for at det ble JJ Abrams som skal regissere de neste. Star Trek var jo fantastisk. Vil tro disney vil pøse ut noen helt ekstreme budsjetter her, så kvaliteten og "storheten" vil det ikke bli holdt igjen noe på.

Vil tro kanskje vi får en mørkere utgave av star wars, blandet med humor og et noe bedre skrevet manus enn 1-3. Har troa på dette! 8)

Og lens flare slipper vi nok ikke unna...

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Er også veldig glad for at det ble JJ Abrams som skal regissere de neste. Star Trek var jo fantastisk. Vil tro disney vil pøse ut noen helt ekstreme budsjetter her, så kvaliteten og "storheten" vil det ikke bli holdt igjen noe på.

Vil tro kanskje vi får en mørkere utgave av star wars, blandet med humor og et noe bedre skrevet manus enn 1-3. Har troa på dette! 8)

Og lens flare slipper vi nok ikke unna...
    angående lens flare så la jeg ikke merke til at det var et jj varemerke før alle begynte å snakke om det...
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer cbl sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OlaCola15
    På ingen måte, jeg likte de 3 jeg også. men som nevnt av andre her så var det ting som kunne vær gjort bedre (utelatt jar-jar binks f.eks )
    Men slåss-sekvensen mellom Darth Moul og Obi Van var utrolig bra kordinert8) Ikke vanskelig å se at Darh Moul hadde kapuera kunnskaper.

Eneste minuset med nr.3 var scenen der Darth Vader reiser se og skriker NOOO. Digger stemmen til James E. Jones, men akkurat der burde det vært satt på mute

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snakk om å koke suppe på spiker.

Newcomer OlaCola15 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    250
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cbl
    På ingen måte, jeg likte de 3 jeg også. men som nevnt av andre her så var det ting som kunne vær gjort bedre (utelatt jar-jar binks f.eks )
    Men slåss-sekvensen mellom Darth Moul og Obi Van var utrolig bra kordinert8) Ikke vanskelig å se at Darh Moul hadde kapuera kunnskaper.

Eneste minuset med nr.3 var scenen der Darth Vader reiser se og skriker NOOO. Digger stemmen til James E. Jones, men akkurat der burde det vært satt på mute
    Jar Jar er nok kåret til star wars verste karakter, men jeg må nok si at ewokene i episode 6 kunne jeg god klart meg uten. Det er litt tragisk at imperiet ble slått av noen teddybjørner.

Det jeg liker best med prequel trilogien er nok klonene. De tar alltid oppmerksomheten. Stormtroopers og Scouts har liksom ikke samme effekt.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha han som prater i anmeldelsen høres akkurat ut som sløyd læreren i South Park.

Shop Class - Video Clips - South Park Studios

Newcomer cbl sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av de positive tingene med Phantom Menace er lydsporet/theme til Qui-Gon under slåss-sekvensene med Darth Moul. Det syns jeg er utrolig bra.

Og hvis man legger merke til musikken som spilles når Yoda diskuterer fremtiden til Anakin så kan man høre theme til Darth Vader. En utrolig bra detalj!!

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Haha han som prater i anmeldelsen høres akkurat ut som sløyd læreren i South Park.

Shop Class - Video Clips - South Park Studios
    He, he. Det har du helt rett i!

Newcomer cbl sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmpolitiet la ut denne;
    Er det endeleg Yoda sin tur? « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier

Klarer nesten ikke å vente8)

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ryktene sier at 1. av de kommende skal omhandle Yoda.

Er det en karakter som virkelig fortjener en egen film innen Star Wars sagan er det Yoda

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bob Iger Disney CEO

I can confirm to you today that in fact we are working on a few standalone films, Lawrence Kasdan and Simon Kinberg are both working on films derived from great Star Wars characters that are not part of the overall saga. We still plan to make Star Wars 7, 8, and 9 roughly over a six-year period of time, starting in 2015. But there are going to be a few other films released in that period, too.
    Disney Confirms Standalone STAR WARS Films | Collider

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •