Star Wars film nr 7 i 2015 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 60
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Wow! La oss håpe dette fungerer.

Men Lucas som har vært så egenrådig og bestemt og så bare kaster henda i været og selger hele dritten... Rart...

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Vet ikke hva som har skjedd med G. Lucas men et eller annet er det. For ikke bare er han blitt en elendig filmskaper iløpet av årene men han drar frem de gode gamle filmene sine i et forsøk på å "forbedre" dem. Det har ikke fungert i det hele tatt.
    Det som har skjedd er at produsent Gary Kurtz sluttet å jobbe med G. Lucas fordi Lucas mente at selve historien ikke nødvendigvis trengte å være god, men at folk heller ville se ville effekter og spenningssekvenser. Gary Kurtz hadde enorm innflydelse på hvordan de to første Star Wars filmene ble og når han var borte fra Sagaen forsvant desverre mye av det som var genialt

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10/10 trollings lucas.

Active 1DrE sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    322
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom over denne.
    Har sett filmene og har satt pris på dem, men er ikke noen voldsom fan.
    Synes imidlertidig at hintene som er gitt av Lucas opp igjennom kan tyde på at disse filmene kan være spennende nok

Er vel knapt spoilers når det kun er rykter og spekulasjoner, men skjuler teksten likevel i tilfelle noen er sarte.

[Wiki]

Story content

The specifics of the story content of Episodes VII to IX has repeatedly been referred to as vague (particularly when compared to the stories for the prequel trilogy of Episodes I to III, which were relatively better defined). But hints that George Lucas gave over the years about the content of the sequel trilogy included the following (sometimes contradictory) possibilities:
    [spoiler]

- Episode VII would begin roughly 20 (or perhaps 30 or 40) years after the end of Return of the Jedi (according to Lucas in 1980 and 1982).
    R2-D2 and C-3PO would be the only characters who might continue through all nine films (Lucas in 1980, 1981 and 1983).

- The trilogy would deal with the rebuilding of the republic (Lucas in 1980).

- "It's like a saga, the story of a group of people, a family" (Lucas in 1980).

- The focus would be on Luke Skywalker’s journey to becoming the premier Jedi knight, with Luke's sister (who was not Leia) appearing in Episode VIII, and the first appearance of the Emperor, and Luke's ultimate confrontation with him, in Episode IX (a storyline as planned pre-1980, according to A New Hope and Empire Strikes Back producer Gary Kurtz).

- Luke would have a romantic relationship with a female love interest (Lucas in 1988 ).

- The main theme of the trilogy would be moral and philosophical problems, such as the necessity for moral choices and the wisdom needed to distinguish right from wrong, justice, confrontation, and passing on what you have learned (Lucas in 1983 and 1989).

- The key actors, Mark Hamill as Luke Skywalker, Harrison Ford as Han Solo and Carrie Fisher as Princess Leia, would appear, in their 60s or 70s (Lucas in 1983).

- In Episode IX, Hamill would cameo, "like Obi Wan handing the lightsaber down to the next new hope" (according to Hamill, in 2004).
    [/spoiler]

Intermediate runefalk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1,294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    NRK nyheter(kveldsnytt)sa faktisk igår at Disney hadde planer om en rekke nye
    Star Wars filmer ikke bare en.
    PANASONIC TX-P65VT60Y​-Onkyo TX-NR818-Sherbourn PA 5-200 -Sherbourn PA 2-160-Anti-Mode
    2Stk SVS PC12-NSD DSP-Klipsch RF MK2-82/RC64/RS-52/RB-61/Panasonic DMP BDP500
    ,PS3-VAN DEN HUL-Logitech Harmony 900

Intermediate
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vel den eneste måte vi skulle få mer star wars film på, så jeg syns det er flott at disney kjøpte lucasfilm. hadde også vært gøy med mer monkey island, kanskje en film eller noe?
    Sony KD75ZD9 - Samsung UBD-K8500 - yamaha rx-a2050 - emotiva xpa2 - klipsch rp-280f - xbox one x -ps4pro - nintendo switch

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da gleder jeg meg enormt til vi kanskje får Star Wars 7, 8 og 9 gjort på skikkelig vis. Dette kan bli veldig bra. Men det er kanskje en fordel og ikke bygge opp de alt for store forventningene. Da blir man ofte skuffa. I motsatt fall hvis man har lave forventninger kan de virkelig overraskende gode opplevelsene dukke opp.
    Nylig så jeg John Carter. Det var en slik opplevelse for meg..

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper bare ikke Justin Bieber får hoved rollen som Luke!
    Min tråd

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av b3nd1k
    Håper bare ikke Justin Bieber får hoved rollen som Luke!
    Mohahaha

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Restaurert utgave av Indy og de originale (kinoversjon) SW hadde jo ikke vært feil. Det er lov og håpe at Disney tar til vett og sletter de 'oppgraderte' SW fra historien en gang for alle.

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,175
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av atledreier
    Wow! La oss håpe dette fungerer.

Men Lucas som har vært så egenrådig og bestemt og så bare kaster henda i været og selger hele dritten... Rart...
    Utrolig hva 4 milliarder dollar kan få til :P

Personlig ville jeg sett noen gjøre totalt remake av kapittel 1-3 også :P

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2007
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_

Kan jo bli gøy å se hva de får til her, en Star Wars med Joss Whedon bak roret kan jo bli fantastisk. Og Nathan Fillion som Han Solo's sønn i fattern's gamle romskip

Den er jo allerede laget, heter Firefly

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Betalingen skjer 50% i aksjer (Disney) og 50% i kontanter. Lucas kan stemme på generalforsamlingen til Disney hvis han fortsetter som aksjonær, ellers ser det ut til at all makt over Lucas' tidligere emperium går til disney.

Active
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    370
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active bulken sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Sted
    Oslo
    Poster
    321
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer henrikwm sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel rimelig bekreftet at J.J. Abrams blir sittende i regi-stolen nå.

Latterlig gode nyheter spørr du meg. Er ingen andre jeg heller ville ha sett der.

Newcomer cbl sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2010
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg vilt til nr VII av Star Wars
    Forstår at mange er skeptiske, siden det er andre som overtar. Men når en som Lucas har hatt denne historien i så mange år så kan den trenge et friskt pust.
    Hvis man ser på Tron Legacy på biled og lydkvaliteten så var den, etter min mening, utrolig bra. Og de fleste sci-fi filmene fra Disney har 7.1 lydspor.

Så hvis historien blir troverdig og de caster riktig så har vi 3 knall filmer i vente

Intermediate Gratulerer sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,784
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det ikke akkurat troverdigheten i historien som definerer Star Wars, men jeg håper de kan lage karakterer man kan like, "fysiske" spesialeffekter og flott musikk.

De foregående tre filmene var så dårlige at det ikke går an at den nye blir verre, så sånn sett er jeg optimistisk.

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gratulerer
    De foregående tre filmene var så dårlige at det ikke går an at den nye blir verre, så sånn sett er jeg optimistisk.
    Jeg er ikke enig i at filmene var såå dårlige... Men hver sin smak selvfølgelig..
    Det er vel heller det faktum at de ikke riktig fanget ånden av de tre originale filmene. Det er utrolig vanskelig å lage oppfølgere til gode filmer. Forventningene blir automatisk skyhøye. Skal man lage oppfølger til filmer som har fått legende/kult-status, så er oppgaven bortimot umulig...
    Jeg tror det er greit å ikke forvente seg alt for mye. Da er det større sjanse for ikke å bli så alt for skuffa.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Endelig! Man kunne ikke fått noen bedre enn JJ Abrahams til å ta StarWars til et nytt, langt bedre nivå. Blir forskjellen like stor som de gamle Star-Trek-filmene til Abrahams versjon, snakker vi underholdning på skyhøyt nivå.

Er 100% positiv til dette og er særdeles fornøyd med at Lucas er ute.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •