Noen NETFLIX brukere her?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 44
    Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen NETFLIX brukere her?

Oppdaget netflix for noen uker siden og syns det så mye bedre tilbud enn hva norske tilbydere kan gi, faktisk ikke i nærheten engang.
    Commoyo som har et sammarbeid med telenor su..r i sammenlikning.
    Her kan jeg velge utallige film titler i kjedsomme stunder for en billig penge.

Men jeg er interessert om det er noen andre brukere av netflix her og kanskje benytte denne tråden for filmomtaler, kanskje stjerne/terningskast poeng?
    Og kanskje nevne noen favoritt filmer som kan kanskje gi et lite pekepinn om man deler samme filmsmak..

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Netflix noen månder, men blir mest til gamle dokumentarer og serier. Filmene er gamle, men masse å velge i hvis du liker gamle filmer. Ellers fungerer det utmerket, men med litt variabel kvalitet på filmene.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, du har noe rett i dette. Men utvalget er bra så det er mye filmer der som jeg ikke har sett. Og endel "klassikere" for meg som jeg likte da jeg var liten.
    Dessuten bedre kvalitet enn commoyo.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som liker kung fu filmer:

Ip man - terningskast 5
    Ip man 2 - terningskast 4
    War of arrows - 4

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ivrig användare av Netflix, men mest för serier.
    Det som är otroligt synd är att de har eländiga söksmöjligheter. Feks vill jag söka upp filmer eller serier i 720p och med surround. Film i stereoljud går bara inte, och att se film i vanlig SD upplösning på 100" lerret går bort. Har tillgodo att finna en film med både 720p och surround. Jag tippar detta har med bandbredd att göra, men jag skulle lätt betala ett par dollar extra i månaden för detta val.

HBO kommer väl aldrig på Netflix, vilket är trist. De är otroligt goda på serier, men kanske är de allra bäst på dokumentärer och konserter. De har några legendariska Springsteen-upptag på både VHS och Digitalt som jag gärna hade sett på streamingtjänst.

Det kanske allra bästa är att netflix är på alla plattformer. De flesta av oss som har ungar har väl en Wii i barnrummet eller en Playstation 3. Netflix funkar på dessa också. Barnserier är kanon på netflix, dessutom får de träna på engelskan, och desvärre fastnar jag enkelt med ungen på fånget när det blir Transformers serien.....kan liksom inte slita mig bort.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ikke flere Netflix brukere her altså??? Vet at Netflix ikke er offiseilt i Norge enda men det fins enkle omveier.. Syns forøvrig Netflix er desidert den beste streaminstjenesten av filmer idag! :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Er det ikke flere Netflix brukere her altså??? Vet at Netflix ikke er offiseilt i Norge enda men det fins enkle omveier.. Syns forøvrig Netflix er desidert den beste streaminstjenesten av filmer idag! :-D
    Itunes är många gånger bättre på film, framför allt bild och ljudkvalitet. Dessutom är det nyare material där, men Netflix är klart billigare.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Hva slags andre omveier en tunlr finnes det? for min virker ikke lenger, pga tunlr ikke støtter netflix lenger!!

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker Unblock Us - smarter faster VPN og har brukt det i nesten 1 år nå.

Bruker Netflix nesten hver dag og synes tjenesten bare bli bedre å bedre. Det har begynt å komme oftere filmer i det siste og endel av dem er jo ganske så nye.

Bla den siste filmen til Mel Gibson som går på kino her i landet er nå på Netflix, Act of Valor er kommet også.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Jeg bruker Unblock Us - smarter faster VPN og har brukt det i nesten 1 år nå.

Bruker Netflix nesten hver dag og synes tjenesten bare bli bedre å bedre. Det har begynt å komme oftere filmer i det siste og endel av dem er jo ganske så nye.

Bla den siste filmen til Mel Gibson som går på kino her i landet er nå på Netflix, Act of Valor er kommet også.
    men dette må man jo betale for?

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker selv netflix. Synes tjenesten er grei og man slipper å miste oversikten på ein serie, slik man gjerne gjør når man følger den på tv. Videokvaliteten kunne vert bedre, men bruker det stort sett på bærbar pc, så er egentlig ingenting som plager meg veldig. går nok over til norsk når det kommer for å slippe VPN

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av commodus
    men dette må man jo betale for?
    Ja er vel rundt 40kr, og det er jo ingen ting.

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har satt det opp! funker fint! netflix er genialt!

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Ja er vel rundt 40kr, og det er jo ingen ting.
    Så hvis jeg forstår Netflix riktig så betaler man en pris pr. mnd, så kan man deretter streame fra hele biblioteket, a´la Spotify?

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tols1
    Så hvis jeg forstår Netflix riktig så betaler man en pris pr. mnd, så kan man deretter streame fra hele biblioteket, a´la Spotify?
    stemmer det! er igrunn akkurat som spotify, bare film og serier!

Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er riktig. Ubegrenset streaming. 1mnd er gratis, deretter koster det 7.99 dollar pr mnd om hukommelsen er med meg. Du trenger også ein VPNkonto for å "lure" Netflix til å tro at du er i USA. Dette koster rundt 40-50kr avhengig av leverandør. VPN kan også brukes til all surfing når du er i utlandet og vil ha tilgang til norske tjenester. F.eks tilgang til NRK nett-tv, som kun er åpent for norsk ip

Edit: ingen bindingstid

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker nesten for godt til å være sant. På den annen side: hvis kvalitreten er litt så-som-så...

EDIT: Jeg gidder ikke styre med VPN-løsninger etc, men det skal jo komme til Norge i høst. Blir spennende

Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det virker nesten for godt til å være sant. På den annen side: hvis kvalitreten er litt så-som-så...

EDIT: Jeg gidder ikke styre med VPN-løsninger etc, men det skal jo komme til Norge i høst. Blir spennende
    Kan ikke klage på kvalitet..er ganske greit! nå ser jeg bare serier da, så vet ikke med film!

Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Angående kvalitet så er noe i HD, men lite kan vises i HD på pc. Netflix Ready spillere osv kan vise HD, men det er litt meir jobb med å få dei på amerikansk IP, da dette må ordnes i routeren. Går selv over til norsk når det kommer. Inntil videre går det heilt greit å sjå SD på 15" bærbar

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2012
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Unblock us

Om man bruker unblock-us.com så kan man skife mellom land, dvs usa, mexico, england osv... man får med dette tilgang til en hel del mer enn det som er kommet ut i usa, Anbefalest på det sterkeste, brazil og mexico er kjappere på nye filmer enn f eks usa Bruker det foresten sammen med apple tv, får da DD og 720, funker helt greit

Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •