The Bourne supremacy (!) Spoiler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

The Bourne supremacy (!) Spoiler

Fikk sett denne på mandag, og må med en gang si jeg likte den aller første Bourne Identity (den med Richard Chamberlain fra 1988) Jeg likte også re-maken med Matt Damon, og til sist The Bourne Supremacy som jeg også likte godt. Men det som var litt rart med den siste var når Marie ble skutt i bilen i begynnelsen, og Matt Damon var under vann for å hjelpe henne opp, og russeren som sto på brua og så at de begge var "døde". Etter hvert gikk denne russeren vekk, og i neste klipp var vi i Russland hvor han fortalte at Jason Bourne var død til sin russiske sjef. I neste klipp ser vi Matt Damon på den samme brua mens bilen blir fisket opp av vannet. Var den russeren bare 5 minutter fra Russland da han forlot brua? Det var noe som ikke var helt riktig her syns jeg.

Newcomer Pepa sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    292
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes det er merkelige meny på dvd jeg.....

ellers en ålreit film.....

Newcomer basement sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    260
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Merkbart at resjisøren er bytta ut. Den nye fyren (Paul Greengrass) prøver altfor hardt å skape den samme visuelle stilen som Doug Liman gidde enern. Dette resulterer i at nesten alle actionscener består av frenetisk klipping som gjør det hele alt for lite oversiktelig til at seer får så mye utav det hele. Men ser man på den som en ren spenningsfilm (og kanskje lukker øynene når de fæle actionscenene starter) funker den såvidt. Litt stilig lydmiks hadde den i det minste, med kul musikk.

6/10

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •