Transformers " Dark of the moon " - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 91
    Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg er stor fan av 1ern, synes 2eren er ok, men 3ern er i min mening kanskje den beste i trilogien. Det viktigste er å skru av og dra ut kontakta fra hjernen før man ser den, dette er en Michael Bay "summer blockbuster" film tross alt.

Den var lang (2t40min), og enkelte scener kunne vært kuttet og enkelte deler på slutten ble noe langdrygt. God oppbygning med månelandingen, Masse heftig action, utrolig fete "robot-sloss-scener" og superamerikansk fronting av USA's militære leketøy som kun Michael Bay kan.

3D effekten på denne filmen overgår alt annet av det jeg har sett, inkl avatar. Den har en ekstrem dybde der masse partikler, skudd, støv og lignende popper ut av lerretet. Måne scenene er helt råe. Kjempe gøy, men 2 t 40 min med 3D briller gjør at man blir rimelig sliten i øya de siste 30 minuttene.

Jeg savner ikke Megan Fox, hu nye Carly er noe av det meste perfekte jeg har sett, men skuespill kan hu ikke

Alt i alt en svært underholdende film, spesielt i 3D!
    Selve filmen - terningkast 3
    Underholdningsfaktor på en sommerkveld med gutta - terningkast 5+

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    3D effekten på denne filmen overgår alt annet av det jeg har sett, inkl avatar. Den har en ekstrem dybde der masse partikler, skudd, støv og lignende popper ut av lerretet. Måne scenene er helt råe. Kjempe gøy, men 2 t 40 min med 3D briller gjør at man blir rimelig sliten i øya de siste 30 minuttene.

Alt i alt en svært underholdende film, spesielt i 3D!
    Selve filmen - terningkast 3
    Underholdningsfaktor på en sommerkveld med gutta - terningkast 5+
    Var og såg filmen i går her og fekk desverre eit dårlig syn av 3d effekten da den nye filmsalen på Voss har fått "litt" for lange rader :evil:

Men terningkastene vill eg sei stemte ganke bra var syke robotscener

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MaW
    Jeg savner ikke Megan Fox, hu nye Carly er noe av det meste perfekte jeg har sett, men skuespill kan hu ikke
    ]
    Ikke mye forandring på den fronten med andre ord, med tanke på skuespill? Selv om Megan kanskje har en større "front" da...ehem....ops:

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ehh, var samma mye samma ulla... sikkelig Trutmunn.. brukbar kropp og ikke særlig gode skuespillere. (Fox og Rosie)
    Og er vel ganske så lik størrelse på boobsene :-D hehe

Så den på kino sent i gårkveld i 2D med noe høyere lyd en normalt kino nivå :-D (måtte jo spørre om jeg fikk det da jeg var nesten alene)

Men du og du hvor morro denne filmen kommer til og bli på hjemmekino :-D
    Masse action som bør sette anlegg på prøve lydmessig :-D

Ble dog litt skuffet over hva de gjør med en vis pickup :-(

Newcomer Knag86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen var bra den, men nå er transformers ferdig. Det er jo det samme som går igjen, men det beste med filmen var jo at de hadde byttet ut Megan Fox. Syns noen av scenene i 1en og 2en var skikkelig dårlige med fokus på henne. Dårlig skuespiller og prøver for mye... Rosie var mye mer i bakgrunnen, men allikevel mye mer digg! En grei avslutning på Transformers(får håpe det ihvertfall).

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Knag86
    En grei avslutning på Transformers(får håpe det ihvertfall).
    Om de ikke kommer på og lage noe fra selve krigen på Cybertron før 1. filmen hehe

Newcomer Knag86 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe ja de klarer alltid å finne på noe lurt for å tjene penger.. Men, men underholdning er det!

Intermediate Dimacruz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    891
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er nok ikke helt ferdig med Transformers enda. vi kan vente oss mer morro Statham kan ta over Transformers « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ny hovedrolleinnhaver og ny regissør? Skeptisk!

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dimacruz
    Er nok ikke helt ferdig med Transformers enda. vi kan vente oss mer morro Statham kan ta over Transformers « NRK Filmpolitiet - alt om film, spill og tv-serier
    Faan heller... Shia bør fortsette som hovedrolle innehaver om det blir flere filmer.

Blir vel ikke noe fra selve krigen på Cybertron da :-/ men fortsettes vel på jorden

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er vel noen "smarte" hoder som klarer å klekke ut følgende plott:

"En hittil ukjent kilde Energon har igjen gitt liv på planeten Cybertron og livet er begynt å florere. Men de gjenværende Autobots er slaver av Deceptecons. De sender et nødsignal ut i galaksen som blir plukket opp på jorden. Nå er det menneskene sin tur til å hjelpe Optimus Prime i å redde de resterende autobots på Cybertron og igjen få fred igjen på hjemmet til the Transformers. Ved å bruke the matrix of leadership reiser en hær av autobots og mennekser fra jorden for å bringe fred igjen til Cybertron".
    (i god amerikansk tanke)

Ser for meg at menneskene drar til Cybertron og vi får en spacewar hvor autobots kjemper side om side med menneskene..
    Mark my words!

Active
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    404
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Paramount har ikke bekreftet noe, men produceren Murphy har vel mer enn antydet at 4-ern kommer. Mest sannsynlig en helt ny trilogi, men som allerede nevnt trolig uten Shia og Bay.

Steven Spielberg er vel høyaktuell for å overta director-rollen, og det er på tide at serien får en ny director, Bay har gjort nok skade nå.

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Focalom
    Mest sannsynlig en helt ny trilogi, men som allerede nevnt trolig uten Shia og Bay.

Steven Spielberg er vel høyaktuell for å overta director-rollen, og det er på tide at serien får en ny director, Bay har gjort nok skade nå.
    +1
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så filmen i 3D i går. Min første 3D film faktisk. Men kan ikke si jeg er videre imponert. Syntes at skuespillerne ofte så ut som "papirdukker" så lå over en diffus bakgrunn og bildet ble veldig uskarpt når det ble mye panoreringer.
    Jeg likte forøvrig denne filmen bedre enn 2'eren og savnet ikke Megan Fox nevneverdig. Den kvinnelige hovedrollen i disse filmene må vel kunne sies å være særdeles lite krevende: 1 Se pen ut. 2. Se pen ut. 3. Kunne si 50 settinger. 4. Løpe rundt.

Statham i bytte mot Shia må bare bli bra det! Blir bra å få en ordentlig "tøff i trynet" kar inn i en hovedrolle i filmene.

Den største oppturen på kinoen i går var å få se Rosies bakdel i 3D
    Den størrste nedturen var at brannalarmen gikk og kinoen måtte evakueres slik at jeg mistet 10 min av filmen.:evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hade min första 3d upplevelse med denna filmen på Filmstaden i Göteborg. En fantastisk upplevelse i både bild och ljud. Den är förövrigt en av de största i Sverige med ett lerret på 18 meter bredde och en ljud som är bland det bästa jag hört i alla fall.

Vi satt verkligen illa i salen, nästan längst bak, och en bra bit från mitten, men det märkte jag knappt av alls.

Intermediate MaW sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    2,548
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gjett om statham kommer til å gi decepticons en real runde juling! Trenger ikke noe optimus prime og noe autobots army i den neste filmen da...

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herregud for en møkkafilm. Bedre enn nr2 men ikke mye.

Today, in the name of freedom, we take the battle to them..... præhæ

Og disse jævlige robot aksentene.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2011
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    håper for all del at det ikke blir en til. største problemet for meg med alle, er at robotene er mer statister enn noe annet. jeg vil se en film med roboter. ikke 90% mennesker og litt robot slossing mot slutten. robotene ser også alt for like ut. vet aldri helt hvem som er megatron og hvem som er starscream før de snakker. hjelper ikke at begge transformer til fly heller. lag heller en ny live-action turtles film :P med vanilla ice

Active Stian.V.H sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har den fantastiske egenskapen å gjøre en middels film om til en topp film.i så fall,gleder jeg meg sinnsykt!

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Transformers 3 var sykt bra! Alle burde se den, jeg digga den både lydsporet og bildekvaliteten var mind blowing, og Rosie Huntington-Whitley er sinsykt pen!

Side 3 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •