Leter etter en anime film..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Leter etter en anime film..

Hei.
    Jeg leter etter en bestemt anime film serie som jeg ikke husker navne på og jeg har googlet meg i hjel i flere timer nå så jeg søker hjelp av dere om ett håp om noen vet hvilken serie jeg sikter til. Den er noe gamel.. jeg vil tippe mellom 90 til 98 vis ikke tilligere.
    Handlingen foregår på ett romskip der skipet innvendig er en gigantisk by som folk bor i. Såvidt jeg husker kunne skipet forvandle seg til en svær robot eller ett supervåpen eller begge deler vis jeg ikke tar feil. I tillegg hadde det små figher skip som så ut som vanlige F16 fly vis jeg ikke tar helt feil men kunne fly i rommet.

Jeg husker ikke hvor mange filmer det var av denne serien. Jeg håper noen av dere har navn på denne så jeg kan oppdrive den igjen.

Takk.

Newcomer Lasse_H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    80
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det The Super Dimension Fortress Macross - 1982-83
    SDF-1 Macross <- Denne kan forvandle seg.

Macross serien er ganske stor, så mulig det er en annen fra serien - sjekk her
    Vet ikke om du har hørt om MAL (MyAnimeList), den har en ganske god database over anime serier.
    Her er ett søk på serier/filmer tagget med "Space" fra 1980 til 2000. Kanskje du finner den der - Søk

Hvis du fortsatt ikke finner serien, anbefaler jeg å spørre på diskusjon.no i anime kategorien, er noen der som har litt mer kunnskap enn meg - Anime og manga

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk. Var akkurat den serien jeg letet etter. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •