NOKAS Ranet. En film som IKKE skulle vært laget ??? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    991
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er helt enige med deg Tiger. Syns det er litt trist at folk går på denne filmen og tror at de skal få vite "alt" om hele ranet. Syns fortatterne i boka gjør en kjempe jobb med å dekke alt før ranet (også det som gikk skeis) og meste parten etter ranet (sier meste parten, pga Jusuf Hani va ikke tatt).

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var og så filmen i går på kino.

Den ble som forventet. Men jeg synes ikke filmen / dokumentaren var noe spesielt bra. At det ble gjort så mye fokus på ranerene , synes jeg ble litt feil.
    Filmen kunne de nok ha ventet med litt. Selv om de pårørende for den drepte politimannen hadde godkjent film innspillingen.

Men det som filmen fikk til. Det var egentlig det som skjedde etter filmen. Man begynte og diskutere og se saken ifra mange sider.

OG selv om jeg ikke synes filmen var bra. Så fikk den til det som jeg mener er viktig i slike filmer/dokumentarer.

Active commodus sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er klart hele den hendelsen var forferdelig trist! Men jeg ser ikke problemer med og lage en film om det... de lager filmer om veldig Mange hendelser...9/11 da... nei syns nokas var en veldig ok film jeg! får terninkast 4 i min bok!!

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes dette var en veldig bra film, fikk ikke noe intrykk av at ranerne ble fremstilt som helter, den var balansert og vi fikk sett fra begge sider hva som skjedde.

Jeg lurer på hvor alle pengene er blitt av..

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •