Men i alle dager? Har Norge endelig fått det til?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Speedfight2 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    937
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Men i alle dager? Har Norge endelig fått det til?

Har akkurat ledd meg igjennom Tomme Tønner på søndags formidagen. Blu-ray utgaven er faktisk meget bra, til SME å være. kanonbra lydspor, bildet er upåklagelig, og dette er en av de få norske filmene hvor talen faktisk kommer frem slik at man slipper å bruke tekster. SME har virkelig fått det til med denne utgivelsen, og Tomme Tønner er jo litt Guy Ritchi preget da, Snatch, Lock Stock, men duverden for en opplevelse jeg fikk av denne filmen. Skuespillerne virket utrolig troverdig, jeg "trodde" på historien, dette kunne faktisk ha hendt. Kim Bodnia og Slavko Labovic presterer godt som vanlig. Til og med Geir Børresen gjorde en god prestasjon, den korte tiden han var innvolvert. Jeg er stort sett skeptisk til Norske filmer, men denne filmen er bare KONGE. Full fart, spenning, og latterbombe i 88 minutter. Terningkast 6 fra min side

Intermediate Megawatt sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    536
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut, får ta å se denne en kveld.

Jeg har aldri blitt imponert over noen norske filmer før. Vet ikke på spikeren hvorfor, men det blir ofte for mørkt og dystert for min smak.

Dansk film har jeg mye mere sans for. Jeg liker godt filmer som Blinkende lykter, I kina spiser de hund, De grønne slakterne, Gamle menn i nye biler osv. Litt sort humor og action.

Derfor lover det på forhånd godt for Tomme tønner at kim bodnia er med.

Newcomer Tomaso sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg leide Tomme Tønner på blu-ray, men ser ingen grunn til å rose SME da filmen ikke lot seg spille av i det heletatt på Pioneer spilleren min (BDP-LX91).
    Ang. selve filmen så likte jeg den, bortsett fra slutten som ble for teit og ødela mye.
    Så også helt idiotisk ut når dansken gunna vilt rundt seg på åpen gate uten at en kjeft så ut til å bry seg i det heletatt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •