15" mgr-serie basskasse prosjekt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

15" mgr-serie basskasse prosjekt.

heisann..

har bestilt med en stk mgr 15" og bass shaker til sofaen, så tenkte jeg skulle lage en tråd av kasse byggingen jeg har laget noen kasser før, så det skulle ikke bli noe stort problem

vet at det er mang her som mener at mgr elementet bare er dritt :P men jeg har hatt noen av de i forskjellige oppsett og synes de fungerer helt greit men tenkte og bygge kassen så bra jeg kan så muligheten til og bytte element utenom og lage ny kasse

har sitti litt med winisd beta, og der kommer opp kasse forslag på over 500 liter:P det blir litt mye hehe... tenkte på rundt 200-300 liter.. og dele den på rundt 20hz..med 1 stk rør på 14 cm lenge og en diameter på 10,2 cm. har aldri regnet på dette før,så tar i mot hjelp

målet er å bruke denne i hjemmekino også til stereo men målet er dyp bass

skal tegne litt i paint for og vise åssen jeg vil lage kassen

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert mange som mener MGR er noe vas, men hallo det er du som skal lytte Og billige ting har overrasket meg flere ganger, så lykke til.

Håper du blir ferdig og ikke ender som meg Har brukt mange mnd på å bygge meg høyttalere til stua, men håper å komme i gang jeg og snart

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av culexus
    Sikkert mange som mener MGR er noe vas, men hallo det er du som skal lytte Og billige ting har overrasket meg flere ganger, så lykke til.

Håper du blir ferdig og ikke ender som meg Har brukt mange mnd på å bygge meg høyttalere til stua, men håper å komme i gang jeg og snart

jepp det er sant har to stk mgr 12" i en kasse nå, men kassa er ikke noe bra også klarer ikke sub-forsterkeren og dra de:P men har planer om og bli ferdig med den hehe legger ut bilder etterhvert

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Element er en ting. men det blir aldri ordentlig uten forsterkerkraft og kasse...

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Element er en ting. men det blir aldri ordentlig uten forsterkerkraft og kasse...
    sant så sant jeg har en veres audio på 300watt i 4ohm.. elementet er på ca 300 watt så det burde funke

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    funker dette da? det er sånn jeg helst vil ha den da usikker på om liter volumet stemmer da:P huska ikke åssen jeg regna det ut hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •