Cav a8m

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10

Tråd: Cav a8m

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cav a8m

Dette er bare halve forsterker innmaten.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og poenget er?

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og? Ble du lurt? kjøpte du en defekt? Eller er du imponert over denne?
    Selv har jeg hatt en slik.. Lyden var myk og behagelig, men kanskje litt for mye. Men akseptabel, ikke noe plagsomt altså. Men det som irriterte meg etterhvert var støy i høyre kanal. Noe flere brukere her har fått erfare. Ikke at man hørte den så godt på avstand, men jeg viste den var der. Men det er bare meg....
    Men med elektrostat høytalere så er denne støyen borte.
    Dessuten er det ikke akkurat så velsig brukervennlig. Dårlig manual og vanskelig å forstå hvordan stille den inn for å dra maks ut av dens muligheter.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hhalstensen
    Og poenget er?
    Skulle vert bilde av oppjustert lyttebank,men får visst ikkje opp fleire bilder(

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Martin Logan
    Selv har jeg hatt en slik.. Lyden var myk og behagelig, men kanskje litt for mye. Men akseptabel, ikke noe plagsomt altså. Men det som irriterte meg etterhvert var støy i høyre kanal. Noe flere brukere her har fått erfare. Ikke at man hørte den så godt på avstand, men jeg viste den var der. Men det er bare meg....
    Dessuten er det ikke akkurat så velsig brukervennlig. Dårlig manual og vanskelig å forstå hvordan stille den inn for å dra maks ut av dens muligheter.
    hørtes ut som thule

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Funker som bare det ,denne er komt for å bli=)Lurt??Nei for 4000 tusen kr og 32kg forsterker så er fornøyd==)

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt du er fornøyd. Var vel det jeg og med tanke på pris og ytelse. Bygd solid i alle fall. Ble bare veldig skuffet når jeg skrudde opp lokket og så trafoen. Bilder på nett og andre steder viser ringekjerne trafo. Men behagelig lyd man fort kan venne seg til. Hadde det ikke vært for bruker vennligheten og støyen så hadde jeg hatt den lengre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt du er fornøyd. Var vel det jeg og med tanke på pris og ytelse. Bygd solid i alle fall. Ble bare veldig skuffet når jeg skrudde opp lokket og så trafoen. Bilder på nett og andre steder viser ringekjerne trafo. Men behagelig lyd man fort kan venne seg til. Hadde det ikke vært for bruker vennligheten og støyen så hadde jeg hatt den lengre.
    Den forrige var vel a8 med doble trafoer,a8m har trafo som skal vere meget bra,støyen din tipper eg kommer av kondisene/uttørket.
    Meget tight og strammt lydbilde av denne.Står nok mange slike rundt om i dei norske hjem,veit om 3 til som er meget fornøyd.

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har en slik ein jeg også. Fungerer helt fint den. Litt brumming fra den er det men minimalt, og plager meg ikke.

Modde : du må gjerne ta litt bedre bilder og fler slik at vi kan se nærmere på hva den faktisk har innvendig. Da slipper jeg å åpne min

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Har en slik ein jeg også. Fungerer helt fint den. Litt brumming fra den er det men minimalt, og plager meg ikke.

Modde : du må gjerne ta litt bedre bilder og fler slik at vi kan se nærmere på hva den faktisk har innvendig. Da slipper jeg å åpne min
    Problemer med mobcamera,men den har 16 trans på kjøleflens og 60000mF lyttebank.
    Ligger ein trafo i bunn av forsterker og.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •