Kjøpe pc oscilloskop til testing av forsterkere osv.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpe pc oscilloskop til testing av forsterkere osv.

Har mekket endel digitale tripathforsterkere og prøvde ett pc skop til en venn av meg, var bra hjelpemiddel! lett å sjekke støy på spenningen til strømforsyningen for 5v osv, byttet kondensator og det ble bedre!. Tenker å by på dette:
    VT 150MHz PC USB Oscilloscope, Spectrum Analyzer, Meter - eBay (item 120513666602 end time Jan-13-10 22:27:15 PST)
    Noen som vet om dette er bra? Var jo ganske billig i forhold til picoscope sine og har bedre spesifikasjoner.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Har egentlig ikke peiling selv på dette, men jeg hadde kjøpt meg et slikt om jeg var deg. Det er jo et kjempe bra hjelpemiddel. En slik skal hvertfall jeg ha med tiden Har i dag et scope som ble bygget for 40 år siden Det fugerer enda men tar ca en god halvtime for å bli varmt og klart for bruk Det er faktisk bygget opp med rør Min onkel som bygget det som ungdom. Men det e vel modent for utskiftning hehe. Men det har fungert greit til å lage strømforsyninger med. Eneste jeg sliter med er at det støyer fælt på enkelte frekvenser. Så dette var faktisk et kjempe tips til meg Får jo med testklemmer og alt der ser jeg. Var ikke dyrt heller.

Løp å kjøp sier bare jeg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •