bygge kit fra ljudia

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bygge kit fra ljudia

noen som har noe erfaring med "GX" kitene fra ljudia har lyst å bygge 2 fronthøytalere som skal erstatte mine pure acoustick høytalere, Pure Acoustics hjemmekino høyttalerpakke QX900 - billig hos elprice.no
    har en 7.1 luxman LR750 forsterker som da skal være med på og drive høytalerne for øyeblikket.
    vil ha mye bass men alikavel spille høyt. går mye i musikk rammstein og lignende.
    alle høytalerne samt forsterker skal byttes ut med tiden, men økonomien strekker ikke helt til på lærlinglønn

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de gx høytalerene gir bass men ikke noe bra lyd i det hele tatt. har hatt ett par slike men de blei værendes kanskje 14dager før de røyk ut døra igjen

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er ikke spesielt krense på lyd helt enn å.. og de pure acoustick høytalerne er ikke sånn overdrevent på lyd på, er det noen av kitene på ljudia som er å anbefale, hadde ikke tenkt å gå over 1500 på elementene på det første prosjektet mitt.
    er villig til å bestille elementene, filterne osv seperat.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har bygd kit GX6 ganske nylig(med innebygd t amp ifra ebay). Disse spiller ikke så verst sammenlignet med prisen. Kom vel på under 1000 lappen alt inkludert. Man kan spille rimelig høyt, og med en helt grei lydkvalitet.

Om du er ute etter noe billig som kan spille ganske høyt ville jeg bygd GX10 eller GX8 settet. Det koster jo nesten ingen ting, og spiller nok bra for prisen.

Kit2800 spiller sikkert også bra for prisen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •