Diy Baffel høyttaler. Tips? :) - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 43 av 43
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av culexus
    Du har fremdeles bafflene dine enda? Forstår at du planlegger noe nytt
    Var ikke bafflene bra nokk ?

Eller har du dilla på å få bygge noe nytt
    Jeg har bafflene mine enda og kommer ikke til å kvitte meg med de. Får igjen altfor lite ift hva jeg har lagt ned av tid. Hawthorne spiller knall det

Har alltid drømt om hornhøytalere og er i gang med å bygge en replica av Avantgarde Acoustics Nano/Duo G2. Skal dreie diskanthornene selv, så du kan godt si jeg nok en gang har tatt meg vann langt over øra...

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    132
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det høres bra ut, er selv veldig fornøyd. Føler ikke det står på høyttaleren lenger, heller alt det andre Sitter nå å tester ut en forsterker jeg bygga i går/natt Chipamp sak.

Så du skal dreie horna selv! hehe gleder meg til å se det ja, de er vel ikke så små heller de? Hva blir den største diametern ca? Har du dreie benkt og?
    Hørtes kjekt ut å lage horna selv, litt arbeid men det er da fint mulig

Men litt vann over hode hehe.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dreibenk ja og lager et slags manuell CNC oppsett med skinner slik at fresestålet følger hornmalen. Skal legge ut bilder i horntråden, men har ikke tid til å knipse nå. Mellomtonehornet er på 58cm i diameter og er bestillt fra Azurahorn i Australia. Jeg kommer til kort foreløpig med så store horn. Diskanthornet blir ca 24 cm i diameter. Bassen er en 15" i lukket kasse. Er ganske spennt
    Hawthorne er gull det. Kunne levd lenge med det, men har vel alltid drømt om horn. Det er noe med storheten og det ekstreme nærværet. Tiden får vise om det er horn som blir og OB ut eller motsatt

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •