DIY BakprosjeksjonTV-StueBord - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av eMTea
    Joda, den er grei, men fungerer dette like fint sammen med IR lys og kamera da tro?... hmmm...
    lord knows, as an agnostic would put it.

Active Kong Arne sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    315
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Stoppet opp litt.....

Dette prosjektet har desverre stoppet opp litt, etter deler kom i hus ble det et par kvelder
    men mangler egentlig en prosjektor som er lys sterk nok og har god oppløsning.

La inn programvare og så fingrene mine reflekterte ir lyset, synes det ble litt svakt når jeg flyttet på fingrene, men kan hende dette bedrer seg med prosjektor papir/silikon, brukte 70 dioder på platen som er ca 60x45cm
    mulig dette er for lite....
    har et par Fostex 166 som vil ha et hjem, de blir nok prioritert før dette

laget ir filter til xbox kamere fra magnetskiven i en 3.5" diskett, fungerte perfekt

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende prosjekt! Jeg har en projektor stående som jeg ikke bruker og det er fristende å lage noe slikt

Har kikket litt rundt på andre som også har laget slike. Gjengangeren, etter hva jeg har sett, er at den brukes til programmmer som egentlig ikke gjør stort. Vil tror det fort kan bli lite brukt hvis det er et veldig begrenset bruksområde.
    Har du noen erfaringer eller linker til hva som finnes av programmer som støtter teknologien?

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B1aR
    Spennende prosjekt! Jeg har en projektor stående som jeg ikke bruker og det er fristende å lage noe slikt

Har kikket litt rundt på andre som også har laget slike. Gjengangeren, etter hva jeg har sett, er at den brukes til programmmer som egentlig ikke gjør stort. Vil tror det fort kan bli lite brukt hvis det er et veldig begrenset bruksområde.
    Har du noen erfaringer eller linker til hva som finnes av programmer som støtter teknologien?
    Samme fant jeg ut, så la det på is.. Mulig andre i denne tråden kan svare deg!

Active B1aR sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    490
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var dumt, alltid kjekt å følge med på en byggetråd Kanskje noen kan komme med linker til applikasjoner som er så fristende at du fortsetter? Og kanskje inspirerer andre (meg) til å begynne.

En annen ting, ser at bilde ofte er blast og uskarpt på de fleste prosjektene. Så da er jo bruken egentlig begrenset i seg selv...

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •