litt tips til horn eller fulltone ht. under testing.nye bilder 12/7 - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Dette lover bra!

Hvor mange lag består den finér'en din av?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja si det.er vel 3 eller 5 lag. 3 lag som er like å 2 som serlike ut.
    vis du skjønte noe av det. men har det noe å si hvor mange lag det er?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da fikk jeg jobbet litt i varmen i dag også. føler att man ikke kommer noe lenger.er så mange plater. har vel tatt 29 plater ganger 2 av totalt 50 plater. gikk også litt fort her i varmen. så den nedre frontplaten så skrudde jeg med skruer på fronten. glemte meg helt der. så på fronten der skal det være bøyde sider men lagde en rett kant istedenfor. men har jo kommet over den værste kneika nå. så legger ut noen bilder. ser ut som masse rot,men alt har sin plass.men mens jeg har holdt på med disse har jeg også blitt ferdig med en vugge som jeg har bygd. fornøyd med den.Vedlegg 51580

Vedlegg 51581

Vedlegg 51582

Vedlegg 51583

Vedlegg 51584

Vedlegg 51585

Vedlegg 51586

Vedlegg 51587

Vedlegg 51588

Vedlegg 51589

Vedlegg 51590

Vedlegg 51591

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg fått jobbet litt til. fikk ett par timer ute i dag så ble nesten ferdig med kassene.så mangler bare platene bak og terminalene. blir bra tunge disse også .så blir nok ferdig i morgen vis det ikke regner. så bare pusse kassene litt å ett par strøk olje så holder det for denne gangen. delilig å se lys i tunnelen. men når jeg har holdt på å bygge disse har jeg tenkt litt på hvordan kommer man på en sånn konstruksjon. noen bilder av hvordan det ligger ann nå.Vedlegg 51809

Vedlegg 51810

Vedlegg 51811

Vedlegg 51812

Vedlegg 51813

Vedlegg 51814

Vedlegg 51815

Vedlegg 51816

Vedlegg 51817

Vedlegg 51818

Vedlegg 51819

Vedlegg 51820

Vedlegg 51821

Vedlegg 51822

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her har det skjedd en del siden sist :-D Du bør vel nå være snart på plass med første lydprøve, men regn med mange hundre timer før elementene "er der".

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja skulle gjærne ha testa de nå. er ikke så lett å spille på noe man ikke har. når jeg bestilte fikk jeg beskjed om att det tok ca 3 uker. men en båt med elementene grunnstøtte så varene måtte fraktes der de kom fra å sendes med ny båt. så sitter her å venter. men vis det ikke hadde kommet noe før aug skulle de bestille nye som kom med fly.
    men du er fornøyd eller?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg fått verdenbeste lyd jeg noen gang jeg har hørt i stuen min. lille jr har kommet hjem så nå er det bare kos.
    så har jeg også fått hentet elementene som jeg har bestilt. så har fått testet litt. lover bra dette. bra lyd allerede men ikke noe serlig bass enda.
    egentlig utrolig hvor bra lyd det er /kommer til å bli når man tenker på hvor billig det er å lage de selv. elementene var litt billigere enn det jeg hadde trodd også. kom på 2000kr.
    så blir moro fremover nå. kassene er ikke helt ferdig må pusse de å sparkle litt. så lakke de til slutt. men regner med att jeg ikke får gjort så mye av dette fremover en liten tid så det står på vent. så nå står det bare 2 kasser i stua å spiller bra musikk. så legger ut noen bilder av hvordan det ser ut litt seinere.

Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bassen kommer nok etter hvert. Det går en del hundre timer før disse elementene løsner - så til jul.... Hvilken forsterker er det du bruker på de nå?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    nå bruker jeg en yamaha 3800. lyden har blitt bedere å litt mere bass nå.
    men tenkt å kjøpe en ny forsterker etter hvert. noe tips som ville ha passet disse da som er rimlige?
    slenger ut noen bilder av hvordan det ser ut nå. litt rotete nå. fått så mye til lille tassen. så blir det jo bare å kose seg med de så få på finish når man får tid å arbeistlyst igjen.
    moro prosjekt viste ikke hva jeg gikk til når jeg begynte med horn ht. første gang jeg hører horn også. men tror ikke blir den siste jeg bygger.Vedlegg 52990

Vedlegg 52991

Vedlegg 52992

Vedlegg 52993

Vedlegg 52995

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •