Billig gainclone frå eBay?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Billig gainclone frå eBay?

Er det nokon som har erfaring med billege gainclone-kits frå eBay? Ser ein kan få LM3886-baserte stereokits for ca 150 kroner inkl frakt, då inneheld desse alt utanom trafo. Eg vil bygge meg eit moderat musikkanlegg til stova, og ut frå det eg har lest om desse vil ein gainclone passe bra til dette.

Og kan nokon anbefale eit passande høgtalerdesign/kit til ein slik forsterker? Rommet dei skal stå i er på ca 40m^2, men eg kan ikkje spele så veldig høgt så det er viktig at dei leverer overbevisande lyd på moderate lydnivå. Ser for meg eit par slanke golvståande, evt. litt større bokhylle-høgtalarar. Eit par små høgtalarar og ein sub kan også vere aktuelt.

Newcomer S3TR sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    115
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har sett på flere av disse billige GC'ene og de ser ut som bra tilbud, men har ikke fått hørt noen av de ennå. Her kan du få kjøpt alt som skal til for en komplett GC, inkl. trafo, kabinett, terminaler etc. Selgeren virker seriøs og svarer på mail. Merk at alle ebay kretsene avviker litt fra "ekte" GC med flere komponenter av ukjent kvalitet og ikke-optimal layout. Sammenlign gjerne med disse: LM3886 LM3875

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av S3TR
    Har sett på flere av disse billige GC'ene og de ser ut som bra tilbud, men har ikke fått hørt noen av de ennå. Her kan du få kjøpt alt som skal til for en komplett GC, inkl. trafo, kabinett, terminaler etc.
    Ja, dette er eit av setta eg har sett på. Det finns også mindre omfattande kits som er rimelegare.

Sitat Opprinnelig postet av S3TR
    Merk at alle ebay kretsene avviker litt fra "ekte" GC med flere komponenter av ukjent kvalitet og ikke-optimal layout. Sammenlign gjerne med disse: LM3886 LM3875
    Forsterkerteknologi er nytt for meg. Er slettes ikkje ukjent med elektronikk, men har berre erfaring med digitale kretsar og mikrokontrollarar frå før. Så eg satsar på gode råd når det gjeld audio

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    560
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har testa det kitet fra ebay, helt greit. Synes 3875 fra DIY Chip Amplifier Kits, PCB's, Components and Information. og 3886 fra DIY Chip Amplifier Kits, PCB's, Components and Information. var hakket bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thror
    Har testa det kitet fra ebay, helt greit. Synes 3875 fra DIY Chip Amplifier Kits, PCB's, Components and Information. og 3886 fra DIY Chip Amplifier Kits, PCB's, Components and Information. var hakket bedre.
    Kva var desse kit'a betre på? Og kor mykje er eit "hakk"? ;-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •