Dangelbær prosjekt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer haavard08 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dangelbær prosjekt!

Har kjøpt disse to elementene MGR A-1715 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning disse er altså 8 ohm.
    Vil det gå bra å drive dem med denne? Zachry D-250 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning Denne er da 4 ohm. Har forøvrig ingen peil på ohm og impedanse osv. Jada jeg holder på å lese meg opp!

Elementene er kjøpt inn, sitter klar for å trykke på enterknappen til bestilling på forsterkeren.
    Noen som har noen innspill?
    Forøvrig skal de sitte under en liten 2 seter som romperistere.

Intermediate Even Sundgot sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    549
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av haavard08
    Har kjøpt disse to elementene MGR A-1715 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning disse er altså 8 ohm.
    Vil det gå bra å drive dem med denne? Zachry D-250 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning Denne er da 4 ohm. Har forøvrig ingen peil på ohm og impedanse osv. Jada jeg holder på å lese meg opp!

Elementene er kjøpt inn, sitter klar for å trykke på enterknappen til bestilling på forsterkeren.
    Noen som har noen innspill?
    Forøvrig skal de sitte under en liten 2 seter som romperistere.

Ja dette skal gå greit. Du bør parralell koble elementene slik du får ein impedanse på 4 ohm. :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •