Vil det riste?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer EGS sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Vil det riste?

Noen som har erfaring med DIY rumperister? Vill det riste noe særlig med bruk av elementene fra mine gamle HT Radionette Cinema 73B ? http://www.radionette.no/cinema73b.htm

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Morsom tekst på hjemmesiden iallefall
    "2 stk kraftige høyttalere, passer perfekt for et Dolby Digital hjemme-kino system. Disse høyttalere spiller et forbausende bredt lydspekter for denne prisen. Pene diskant-toner sammen med et bra basstrykk."

Jeg tviler på at de 6,5"? elementene har noe å gjøre i subområdet dessverre.
    Jeg tror at før du merker noe mer i sofaen enn fra eksisterende anlegg har du mekanisk støy og forvrengning. Flott anlegg forresten!

Newcomer EGS sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shpongle
    Morsom tekst på hjemmesiden iallefall
    "2 stk kraftige høyttalere, passer perfekt for et Dolby Digital hjemme-kino system. Disse høyttalere spiller et forbausende bredt lydspekter for denne prisen. Pene diskant-toner sammen med et bra basstrykk."

Jeg tviler på at de 6,5"? elementene har noe å gjøre i subområdet dessverre.
    Jeg tror at før du merker noe mer i sofaen enn fra eksisterende anlegg har du mekanisk støy og forvrengning. Flott anlegg forresten!
    Hehe ja det er litt av noen høytalere:P Da går de på søppla tenker jeg... Tusen takk for det...

Active
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    366
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av EGS
    Hehe ja det er litt av noen høytalere:P Da går de på søppla tenker jeg... Tusen takk for det...
    Neeei, du trenger ikke kaste dem! Gi dem til noen som kan ha glede av dem istedet. om dem ikke er ødelagt da.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •