Audioromy erfaringer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Audioromy erfaringer

Hei Folkens,
    Om 12 timer blir jeg for håpentlig den lykkelige eier av en Audioromy FU13. Jeg gleder meg stort fordi denne forstrekern har fått gode kommentarer fra en del post´s på nettet.

Så mye jeg foreløpig vet er at den er ca 30 W Singel-end forsterker basert på kineserenes utgave av 813 pentoden, FU13. Den har 12AU7 og 6DJ8 i ingangen og en 5Z3P likeretter.

Den e punkt til punkt koblet i forsterker delen og har print og transistor i strømforsyningen.

Her er bilder av kretsene:
    http://www2.picturepush.com/photo/a/...s/DSC00662.jpg
    http://www3.picturepush.com/photo/a/...s/DSC00664.jpg

Jeg er helt nybegynner på rør, så:
    Er det andre som har erfaring med denne forsterkeren eller de andre Audioromyene så er det supert om dere bidrar:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kinesisk Fu13 det samme som russisk GU13?

I så fall er jeg nyskjerrig på om noen har forsøkt å bytte og om de opplever forskjell.

her er GU13 spec. GU13 | Tubes Information

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Kinesisk Fu13 det samme som russisk GU13?

Beklager lagret to ganger

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0