nye spennende prosjekter. tårnene er under testing .(nye bilder 1/3-09) - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 35 av 35
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    da er det liten stund siden jeg har fått gjort noe. men i dag så har jeg sagd ut alle avstiverne og sagd ut hull til der delfilterne skal være. så har limt avstiverne sammen nå. så ikke lenge til sparkling nå.men mobilen klikka litt så fikk ikke tatt mange bilder i dag.Vedlegg 42218

Vedlegg 42219

Vedlegg 42220

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var man i gang igjen. da har jeg fått lyd i den ene hypexen. så har jeg lagd noen bi amp kabler som jeg skal bruke. det er kimper 12 kabler. har brukt det som internkabling i ht så i hypexene så alt blir samme kabel. så til ht da er jeg ferdig å dempe med asfaltplater. lagt internkabling. å sagd å frest alt som må gjøres. deilig å være ferdig med deg. så har jeg frest frontbafflene. så ser lys i tunnelen nå. noen bilder av hvordan ting ser ut nå. så bare å komme med noen tilbakemeldinger.Vedlegg 45068

Vedlegg 45069

Vedlegg 45070

Vedlegg 45071

Vedlegg 45072

Vedlegg 45073

Vedlegg 45074

Vedlegg 45075

Vedlegg 45076

Vedlegg 45077

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja var jeg ferdig med å sette på asfaltplater på begge ht. så klar å dempe med glava. så regner med att jeg kansje får sparkla å lagt på fineer til helgen. så vis jeg er veldig heldig- så kansje jeg får litt lyd også.
    men noen vet om det har noe å si om jeg prøver ht på verkstedet. å bruker å bruker målemik for å se kurver og rette på filteret. så tar med ht hjem har det noe å si?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    går jo litt fremover her. nå har jeg trekt front baffelen med vinyl. resultaltet ble over alt forventning. utrolig fornøyd. syns det ser proft ut sånn som på sonus ht. bare att de har ekte skinn. har festa de med kontakt lim og noen stifter. så er begge ht dempet med glava nå. så til helgen blir det det sparkla å lagt fineer. så til helgen blir ht ferdig utvendig. så begynner moroa. noen bilder om hvordan det ser ut.Vedlegg 45831

Vedlegg 45832

Vedlegg 45833

Vedlegg 45834

Vedlegg 45835

Vedlegg 45836

Vedlegg 45837

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var det litt arbeid igjen. da har jeg lagt på fineer. deilig å bli ferdig med det. bare pusse litt så lekke på noen klarlakk. så er jeg ferdig utvendig. deilig . pusset foten å lagt på noen lag bengalakk.noen bilder om hvordan det ser ut nå. fineer lurer meg litt. er litt 3d i strukturen så ser ut som det er litt bobler. men blir litt lurt av hvordan den ser ut.Vedlegg 46541

Vedlegg 46542

Vedlegg 46543

Vedlegg 46544

Vedlegg 46545

Vedlegg 46546

Vedlegg 46547

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har ht fått ett par klarlakk. så pusset litt. så blir noen lag til. så får de hjem til helgen. så begynner moroa. noen bilder av hvordan det ser ut nå.Vedlegg 46882

Vedlegg 46883

Newcomer Score sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

:)

Nå begynner det å skje ting ja, ser veldig bra ut det her sand19:-D Ser du valgte vinyl på fronten. Er meget fornøyd med den løsningen selv også da den er så enkel å jobbe med. Er vel ikke så lenge til du har lyd i dem nå da eller?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja ble overaska hvor lett det var å jobbe med vinylen å få ett så bra res.
    har lyd i de til helgen. så er det bar å teste filterne å måle litt. så er jo nå utfordringene kommer.har jo ikke noen serlig erfaring der. så blir jo moro å lære litt der.
    rommet ditt ser også bra ut . men centeren din så jo søt å liten ut på bilde da. hehe. sett noen filmer funker det bra?

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da var endelig ht hjemme i stua. så nå er det bare å sette sammen filterne å sette på elementer. blir en bra helg tror jeg.

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sand19
    ja ble overaska hvor lett det var å jobbe med vinylen å få ett så bra res.
    har lyd i de til helgen. så er det bar å teste filterne å måle litt. så er jo nå utfordringene kommer.har jo ikke noen serlig erfaring der. så blir jo moro å lære litt der.
    rommet ditt ser også bra ut . men centeren din så jo søt å liten ut på bilde da. hehe. sett noen filmer funker det bra?
    Du har ikke tenkt på aktiv drift da? Trenger jo ikke så mye egentlig. Et lynx lydkort og audiolense så har du godlyden med en gang og er mye enklere å sette seg inn i enn passive delefilter. (med mindre du ønsker å styre med det da) Koster jo litt å prøve og feile med delefilterkomponenter også.
    Sentern ser litt mindre ut enn det den er ja Venter enda på dreamscreen v4 så frem til da spiller sentern rett inn i en plastduk, noe som ikke er helt ideelt.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvor mye koster sånn filter. lett å sette opp? kommer du å holder kurs da? hehe.

men testa litt i helgen. høres ikke bra ut nå.høres litt innestengt ut. testa bare diskant å mellom toner. ikke testet med hypex så kan det også være att det blir for lite krefter? men får ikke målt noe eller sånt nå. låner en annen data.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    da har jeg fått testa litt til. har løsna litt. så er litt bedere lyd nå. har ikke testet bassene enda. kassene ble 190 cm høye og veier 90 kg. uten noe sand. synes det er litt heftig. noen bilder av hvordan de ser ut. mangler bare plate bak til terminaler og filterne. gidder ikke å feste den før de er ferdig testet og førnøydVedlegg 47096

Vedlegg 47097

Vedlegg 47098

Vedlegg 47099

Vedlegg 47100

Vedlegg 47101

Vedlegg 47102

Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sand19
    hvor mye koster sånn filter. lett å sette opp? kommer du å holder kurs da? hehe.

men testa litt i helgen. høres ikke bra ut nå.høres litt innestengt ut. testa bare diskant å mellom toner. ikke testet med hypex så kan det også være att det blir for lite krefter? men får ikke målt noe eller sånt nå. låner en annen data.

Tja tok litt tid det her Du må nok regne med rundt 10000 tenker jeg. Du kunne jo evt handlet en fireface 800, ligger en på finn nå
    RME Fireface 800 | FINN torget den er absolutt noe å tenke på da den har 10 analoge I/O og er en meget hendig sak. Det er egentlig bare å tråle igjennom audolense hjelpefilen for å finne ut hvordan det gjøres. Ellers så kan jeg sikkert hjelpe deg litt med div plugins i Console.

Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gått litt tregt her i det siste. fikk plutselig tilslag på en ny leilighet. så har total renovert den nå. så har ikke fått gjort noe hifi relatert. så blir litt mindre stue. så vet ikke om jeg beholder disse. lagt de ut for salg nå vis det kommer noe bud nå så blir de borte. så har ikke tid til å teste å justere ht. kommer også en unge snart så alt kom på litt på feil tidspunkt.
    men vis noen har lyst til å kansje tjene litt penger på å justere ht og litt sånt er det bare å rope ut.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •