Laminat-mulig å få tak i ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Laminat-mulig å få tak i ?

Noen her som vet om det er mulig å få tak i laminat her i landet ? Tenker for eksempel på høyglans laminat istedenfor å lakkere eller legge finèr. Har vært og siklet litt inne på sidene til Formica og der er det mye flott. Har sendt en mail til Formica også, så får vi se hva de sier om salg til privatpersoner.

Forøvrig flott side dette her med mye fine folk og kreasjoner !

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har faktisk tenkt tanken selv. Hadde vørt flott med stein laminat på DIY forsterker kabinett f.eks. Jeg tenkte jeg skulle kontakte disse : Nytt sortiment Duropal benkeplater - Optimera Industri men kom aldri så langt.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk faktisk svar fra Formica bare et par timer etter jeg sendte mail i dag, bra service. Optimera (proff avdelingen) og Sørbø Trelast i Stavanger (jeg spurte etter firmaer i Stavanger området) skulle kunne hjelpe meg med laminat produkter fra de. Så da blir det det vel til at jeg tar en prat med de angående pris etc. Men er fortsatt intr i andre tips dersom noen har noe lurt å komme med.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    får tak i ferdig lakket finèr,
    men vet ikke om det er noe særlig til glans i lakken, og om det er god kvalitet
    Norsk Tre- og Finérimport a/s - www.finerimport.no - Lignapal

Intermediate Razortec sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    1,679
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av blabla
    Fikk faktisk svar fra Formica bare et par timer etter jeg sendte mail i dag, bra service. Optimera (proff avdelingen) og Sørbø Trelast i Stavanger (jeg spurte etter firmaer i Stavanger området) skulle kunne hjelpe meg med laminat produkter fra de. Så da blir det det vel til at jeg tar en prat med de angående pris etc. Men er fortsatt intr i andre tips dersom noen har noe lurt å komme med.
    Fint du holder oss oppdatert om hvordan det går, hvilken type finish er du på jakt etter?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •