Diy effektforsterker..

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Diy effektforsterker..

Noen som har noen formening om disse forsterkerne er bare "jalla" eller fungerer greit..? eBay Store - Blekok Ham and Audio Parts Kits DIY: Power Amplifier DIY, Capacitor, PCB

Tenker da på effekt forsterkerne.. De rundt 400-600W

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av xtc
    Noen som har noen formening om disse forsterkerne er bare "jalla" eller fungerer greit..? eBay Store - Blekok Ham and Audio Parts Kits DIY: Power Amplifier DIY, Capacitor, PCB

Tenker da på effekt forsterkerne.. De rundt 400-600W
    Vanskelig å si, sikkert ikke mange her som har prøvd de. men kjenner igjen noen av komponentene, som er av kvalitet. rimelige var de ihvertfall, men husk på at det somoftest trafo og sånt som er det som koster mest, det har iallefall jeg erfart. Kjøpte komplett kretskortsett til en 2*300w digital forsterker til 2000kr, den ferdige forsterkeren ligger nå på ca 15000 :S !
    Anbefaler og å bruke egen strømforsyning (trafo) til lavspenningstilførselen til forforsterkerdelen, hvis det er noen... har egentlig mer peiling på digitalforsterkere...

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja..forstår. Men hvis jeg benytter meg en av mosfet forsterkerne på en av CAD audios sine SMPS forsyninger. Vil dette bli en go kombinasjon. Blir jo nesten slik at stømforsyningen blir dyrere enn effekt delen, men det er jo bare en fordel det kanskje..

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    44
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe, testa meg på selvbygg av forsterker på VGS... du kan jo tippe om den ble ferdig....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •