Magnetlås med trykkefunksjon?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Magnetlås med trykkefunksjon?

Jeg skal bygge et skap for oppbevaring av DVDfilmer, og er på jakt etter en sånn magnet som holder døra på plass når den er lukket. Den typen som "popper" ut når man trykker på den, sånn at døre spretter ut og som trykkes på plass igjen. Har vært på biltema, clas ohlson og maxbo, men ingen som har det jeg er ute etter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kammiz
    Jeg skal bygge et skap for oppbevaring av DVDfilmer, og er på jakt etter en sånn magnet som holder døra på plass når den er lukket. Den typen som "popper" ut når man trykker på den, sånn at døre spretter ut og som trykkes på plass igjen. Har vært på biltema, clas ohlson og maxbo, men ingen som har det jeg er ute etter. Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?
    Ikea bruker dem på noen nye skap de har fått inn , og ellers kan nok en kjøkken forhandler fikse noen til deg, trenger du forresten mange ?
    Mulig jeg har liggende et par :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kappel
    Ikea bruker dem på noen nye skap de har fått inn , og ellers kan nok en kjøkken forhandler fikse noen til deg, trenger du forresten mange ?
    Mulig jeg har liggende et par :-D

Takk for tipset :-D Trenger bare èn, så hvis du har en du kan avse hadde det vært supert! Bor du i Oslo eller omegn? Ellers kunne jeg bare sendt deg en ferdig frankert konvolutt, så kan du sende den tilbake til meg.

Active
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kammiz
    Takk for tipset :-D Trenger bare èn, så hvis du har en du kan avse hadde det vært supert! Bor du i Oslo eller omegn? Ellers kunne jeg bare sendt deg en ferdig frankert konvolutt, så kan du sende den tilbake til meg.
    putter den i posten je , bare send meg pm med adr :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •