Spesialbygd kinobord med SDX15 og to passive radiatorar

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Spesialbygd kinobord med SDX15 og to passive radiatorar

Dei som kjenner meg, tenkjer no at eg aldri blir ferdig med noko Men det får så være, ting forandrar seg, og det er også grunnen til at eg no sitt og vurderer dette. Her er ideen min:

Har akkurat flytta i ny leilegheit, der eg har "fått" eit kinorom. Veldig glad for dette, men rommet er litt lite for å romme alt eg har dessverre. Mine to brontes-kasser(som ikkje er ferdige...) får eg ikkje til å plassere i hovudet mitt, og dermed kom ein tanke opp. Nemleg å selje desse kassene inkludert peerlessane, for så å bygge eit stuebord(det må eg ha uansett) der eg har ein CSS SDX15 og to passive radiatorar, alle "downfiring". Nevnte tanken for dama mi akkurat, ho likte ideen, og sa at om eg bygde kasse, ville ho lage noko kult på toppen, nemleg ei "scrapbook"-lignande overflate, med diverse bilder frå favorittfilmar, under ei plexi/glassplate. Sidene på subben ville bli finèrt med mahogny-finèren eg brukar på apexane mine, og hjørna ville eg lagt heiltre-mahognylister på.

Så, eit par spørsmål vedr bygget:
    -Er ideen god, eller kun eit resultat av at klokka er snart 02:00 på natta?
    -Kva radiatorar kunne bli brukt ilag med SDX'en?
    -Er hypex'en(målt til 810 bipolare watt i 4 ohm) sterk nok til å få vere kraftverket?

Ei slik kasse kunne eg nok fått til å bli 70/80(breidde)*140/150(lengde)*50(høgd) utan problem

Intermediate xanakor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,305
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    blir jo vanskelig å integrere "bordet" med resten da kanskje, vibrasjoner kan jo også være noe om man faksitsk skal sette noe på bordet under filmen.

mvh
    stian

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, bordet hadde nok berre vorte plassert der eit bord ellers ville blitt plassert, så måtte ein ta det derifrå.

Hadde nok heller ikkje vore noko særleg å bruke som bord nei, men det ville nok heller vorte ein "fotskammel". Hovedgrunnen til denne ideen er altså at eg skal spare litt golvplass ved å kombinere sub og bord.

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det være lurt å teste plasseringen ved å dra en vanlig sub dit du har tenkt å sette bordet å teste litt før du bygger.

Om du skal ha 2 stk passivradiatorer som begge skyter nedover så må du nok lage subben slik at du kan fylle den med 50 kilo sand.
    Det er ikke uvanlig å ha 1.5 kg med ekstra membranvekt på en passivradiator som er tunet litt lavt.
    Tenk deg 3kg som vibrerer kraftig mange ganger i sekundet.. da tar det ikke lang tid før bordet ditt har flyttet seg til i andre enden på rommet om det er for lett..
    Det beste ved bruk av passive radiatorer er å ha en på hver side av kassen som skyter hver sin veg å på den måten opphever vibrasjonene til hverandre.

Audiopulse sine radiatorer skal være gode (lang slaglengde).
    Disse får du hos Eltek.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eit slikt bord(inkludert tre drivarar og flusst med avstivarar) vil nok bli såpass tungt at det er vanskeleg å flytte for to-tre fullvoksne karar, så utan å vite altfor mykje om kor mykje tre 15" i full galopp kan gjere, så vil eg tru kassa skulle halde seg på plass...(eller?)

Testing med ein sub på aktuell plassering er eit meget godt tips, om det blir noko av denne ideen, skal eg definitivt gjere dette.

Hmm, kostar såpass som 2,5k for ein passiv radiator ja, er det noko å hente på å handle frå Unaiten tru?

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye det kommer til å vibrere er selvsagt vanskelig å kalkulere på forhånd, men at det er krefter i sving er det ingen tvil om.

Det er jo og greit at ting blir liggende på bordet.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, hadde vore eit pluss at bordet gjekk an å bruke, men om eg hadde komt til å setje brusglasset mitt oppå der, er vel heller tvilsomt

Intermediate Elemental Studios sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    992
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Er hypex'en(målt til 810 bipolare watt i 4 ohm) sterk nok til å få vere kraftverket?

Ei slik kasse kunne eg nok fått til å bli 70/80(breidde)*140/150(lengde)*50(høgd) utan problem
    Hypexen passer godt til SDX'en. Men hvorfor bruke slaver når du har såpass med volum?

Intermediate eMTea sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, som elemental sier her, du har jo mye volum og plass til 2 lange rør der, så hvorfor ikke gå for tradisjonell bassreflex?

Har tenkt tanken før jeg og, men har slått det fra meg nettop pga plasseringsvennlighet.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    1,412
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    glem passivradiator. med en membranvekt på 1,5kg stk kan dem IKKE
    monteres horisontalt. da ligg nok membranen fort igjen på gulvet.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som et godt forslag dette, ETTER AT HØGTALARANE ER FERDIGE...........He et forslag til topp. Kanskje M kan lage scrapping av bilda frå apexane. Hehe

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •