DIY-klubb - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 115

Tråd: DIY-klubb

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg må si meg enig der.
    En mulighet er jo å lage til siden slik at du må logge deg inn med brukernavn og passord for å få legge ting ut på salgssiden.
    Og at du må være medlem for å kunne motta brukernavn og passord.
    Krever litt av kodearbeidet, men den tid den sorg.

Guru Snickers-is sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    På den annen side har det ikke vært store saken her på forumet da. Vi har ikke hatt mange med kommersiell interesse her.

Forøvrig kan vi se på det med annonsering på siden. Hvis noen skal legge ned en del arbeid bør vi/de kanskje ha en liten slant igjen for det. Og plutselig trenger vi å leie noen til å hjelpe oss med noe, eller kanskje vi må betale transport for en foreleser ifm et treff eller noe.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Annonsering er en veldig god tanke!
    Personlig så har jeg ingen mål med å tjene penger på dette, men det er jo alltid greit med litt på en klubbkonto. Fks til å dekke premier i eventuelle selvbyggerkonkuranser?

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Tråd flyttes, ikke teknisk.

Newcomer LydMekk sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også interessert!

Større høyttalerprosjekt på gang nå...greit med litt tips og innspill!

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så meldingen på Hi-Fi sentralen og tenkte å melde min interesse.
    Hvor langt har planene kommet så langt?

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du finner det meste som er snakket om her i denne tråden. Ellers vil alt bli lagt ut her fortløpende intil vi har nettsiden oppe og går.

Intermediate [likerHIFI] sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    1,732
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Tråd flyttes, ikke teknisk.
    Jeg synes den kunne stått som prioritert under DIY.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gidder ikke mase mer om det LikerHiFi. Jeg er forøvrig enig med det. Imidlertid er jeg meget skuffet over at Lygren ikke kan svare på om vi kan opprette klubbkategorier her på forumet. Jeg har spurt flere ganger i denne tråden og sendt ham PM. Alle slike spørsmål ser ut til å bli ignorert for tiden. Jeg skulle ønske vi slapp å bruke tid på slikt piss, men det er visst ikke alle som er enige med meg.

Uansett så har jeg nå tenkt å prøve å sette i gang et "mellombudsjett" byggeprosjekt for dem som er interessert. Jeg begynner med elementvalget. For tungvinthetens skyld havner selvsagt denne under DIY... Så da er det bare å klikke seg frem og tilbake :lol:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Hei alle sammen!

Jeg fikk ditt spørsmål i går Snickers-is, men har vært meget opptatt, så jeg har ikke rukket å ta stilling til det enda. Synes det er litt tidlig å hisse seg opp, for å være helt ærlig.

Når det gjelder DIY klubb er selvsagt AVforum interessert i å finne en løsning som gjør at dere DIY'ere holder dere her på forumet! Det er imidlertid ikke det denne tråden omtaler. Den omtaler en ny site som skal ta for seg DIY, da med forum, annonsører og annet. Dette er jeg betenkt til selvsagt, da det i så fall er en direkte konkurrent til AVforum.

Vi bruker mye tid og krefter, samt selvsagt også penger og andre ressurser for å holde dette forumet gående. Det faktum at jeg velger å flytte denne tråden til "generell chitchat" har imidlertid uansett med at tråden ikke er av teknisk natur å gjøre, selv om jeg i tillegg som nevnt er betenkt til en omfattende diskusjon i forhold til oppstart av et nytt, lignende nettsted.

Uansett, DIY har jo en egen kategori. Snickers-is har forespurt en egen salgskategori for DIY utstyr, og det kan kanskje være hensiktsmessig? DIY er jo en stor kategori, men for øyeblikket er ikke antall innlegg så mange at dette ene forumet ikke er tilstrekkelig, synes nå jeg.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Flyttet til "nye kategorier"

Newcomer ZoraX sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry for at eg ikkje har svart på ein månad her, men billigt domene med stor plass får me hos ispnor eller servetheworld.no !

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du har lest det som er skrevet om forum i dene tråden Lygren så har vi ved gjentatte ganger spurt om det er mulig å bruke AV-forum med egen kategori som forum. Om det lar seg gjøre er det ikke ønskelig for oss å starte nytt forum. Jeg har også spurt deg om dette på PM, men venter fortsatt på svar.

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    snickers, vi skal sparke lygren litt i rompa, så får vi se om det hjelper. vi vil jo ikke miste kunnskapen deres til ett annet nettsted :wink:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra!

Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at vi virkelig vil fortsette å være her!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...jeg har som dere kanskje har sett opprettet en egen "produkt -og prisjakt" for DIY. Husk at forumet ikke kan ha ubegrenset med kategorier, og jeg håper det hjelper noe i første omgang. For øvrig Snickers-is, jeg har jo svart deg på PM, hvorfor skriver du jeg ikke har svart??

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...er det mange her som mener DIY bør være en helt egen kategori? Da eksempelvis inndelt som f.eks. DIY video og DIY audio? DIY produktjakt vil uansett legges under nåværende kategori, vi ønsker ikke endre oppsettet til forumet i forhold til teknisk og prisdiskusjon...

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har svart meg, men ikke på det spørsmålet.

Jeg har dermed opprettet et eget produkt -og prisjakt forum for DIY, og håper dette kan bidra til å forenkle AVforum-hverdagen din noe.

Konstruksjon osv. i de tekniske, mens deler etc. i prisforumet.

Håper dette gjør det litt lettere for deg!
    Jeg bruker forøvrig aldri tid på produkt og prisjakt da dette for meg er helt uinteressant med mindre jeg skal ha noe spesifikt. Det er heller ikke hensikten med en klubb. Vi ønsker i hovedsak å kunne dele erfaringer og ha en sosial del.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    11,171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, mulig jeg har uttrykket meg uklart Lygren. Det jeg ønsker er at klubben kan ha en egen kategori for ordens skyld. Ikke egen pris/produkt, chitchat... kun en enkel kategori der tråder vedrørende klubben kan havne. Siden det er en del ting som kan komme opp som ikke har med teknisk eller andre ting å gjøre hadde det vært en fin kategori som i hovedsak er for medlemmer, men som selvsagt må være åpen for alle forummedlemmer. Her kan vi også ha medlemspåmeldinger og slikt, og vi kan flytte mest mulig informasjon fra hovedsiden og inn på forumet. Det vi da gjør er å legge ut saker på vår egen side, og linke "les mer" til rett tråd på forumet.

Mulig dette er overkill men det er altså det spørsmålet jeg har forsøkt å få svar på.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    ...det er jo det du har AVforum til, da... Vi kan ikke lage et nytt forum/nettsted på AVforum som er ekslusiv DIY, poenget er at AVforum skal samle DIY'ere, projektor-entusiaster, audio entusiaster osv. på ett og samme sted.

Jeg forstår og respekterer ditt behov for å skape noe "nytt" som tilfredsstiller ditt behov for økt fokus på det området du brenner for, men husk at dette i så fall er et prosjekt (spesielt siden du snakker om at det nye nettstedet skal ha et forum, annonsører osv), konkurrerer med AVforum. Vi ønsker ikke å understøtte slike konkurrerende prosjekter, men ønsker selvsagt tilpasse AVforum slik at våre brukere (og da mener jeg snittet av brukerne, den enkelte har allltid ulike ønsker og behov) synes AVforum er et fint sted å diskutere audio og video på. Dette er selvsagt en prosess vi ikke blir ferdig med over natten, og er alltid i endring/bevegelse, siden markedet for AV også endrer seg.

Jeg synes vi nå kan videre diskutere hvordan AVforum kan bidra til å bli en bedre arena for dere DIY'ere, men ber dere ta hensyn til oversikt og generelt antall forum/kategorier når dere kommer med forslag. Forsøk å tenke helhetlig!

Side 5 av 6 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •