Nad 216 vs Bash 500w eller Hypex 4.0

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nad 216 vs Bash 500w eller Hypex 4.0

Jeg har 2 subber som idag drives av hver sin Nad 216 i "bridge" modus. Elementene er JBL power series P1220e (12") og P1520e (15"). Elementene er like i effekt, 400w.
    Føler at de idag får nok effekt, men jeg savner flere justeringsmuligheter. Har kikket på BASH og Hypex sine forsterkere. Er det noen som kan anbefale den ene fremfor den andre? Har selv ikke hørt noen av dem, men har jo sett at de har fått gode referanser begge to. Alle meninger mottas med stor takk!:smile:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg har bash 500w til min sub, men den er ikke ferdig ennå så skal ikke si får mye.. men hva med en behringer delefilter? vet ikke for mye om dem, men tror det er en del du kan gjøre der.

hvor mange watt er det på naden?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Naden skal være 400w i følge spec. Dette er i brokoblet modus, slik jeg kjører. Føler at det er passe for disse elementene. Vet du hva delefilteret til Behringer heter og om det er fasejustering på den, og evt hvor dette kan kjøpes?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    243
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg vet ikke så mye om behringer, er grønn der oxo.. men føler jeg må vite mer om den da jeg skal lage en punch bass, og da tar jeg rett og slett og tar en sånn forsterker du har eller noe lignende, og har stiller frekvensen rundt 60-250.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har forgjengeren HS500 (utgått). Iallefall nok power der. Tror Hypex 4.0 også leverer varene. Er snakk om powerbuy på Bash500. Det er bare å sjekke.. eller så er det sikkert noen andre som vet

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •