SpRinTman Bygger Powerbuy Sub - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Newcomer SpRinTman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    Syns det ble veldig pent dette. Rommet såg veldig koselig ut. Bra lyd der oppe?
    Ja vi la oss heller på den litt trivlige linja når vi pussa opp der framfor å kun tenke lyd. Lyden synes jeg er blitt upåklaglig. Gikk jo fra Genexa 1000 og proson reciver til Focal Chorus 826 og Yamaha rx-v1800 så da blir forskjellen stor og

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He he he. Bittelitt kanskje. Har skråtak på soverommet selv, og satte opp anlegget der i høst. (etterhvert full surround med B&W 605 fronter og PJ, men det er en annen sak.) Det første jeg satte opp var en gammel 2 kanals Denon-forsterker og noen veldig små B&W 302. Det spilte overraskende bra. Jeg mener det var skråtaket som hjalp veldig til. At så små og billige ht-er skulle spille så bra hadde jeg aldri trodd. Har brukt de som bakht hele tiden. Det er da man finner ut hva romforsterkning er for noe.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Newcomer SpRinTman sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    He he he. Bittelitt kanskje. Har skråtak på soverommet selv, og satte opp anlegget der i høst. (etterhvert full surround med B&W 605 fronter og PJ, men det er en annen sak.) Det første jeg satte opp var en gammel 2 kanals Denon-forsterker og noen veldig små B&W 302. Det spilte overraskende bra. Jeg mener det var skråtaket som hjalp veldig til. At så små og billige ht-er skulle spille så bra hadde jeg aldri trodd. Har brukt de som bakht hele tiden. Det er da man finner ut hva romforsterkning er for noe.
    Det er jo gøy når det blir den veien :-D

Hadde egentlig forventet dårlig lyd på mitt loft. Men det blei overraskende bra! Kunne vært moro å testa ut hva demping i rommet kunne gjort. Men får se hva en gidder akkurat nå.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •