Pynte kabler - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 71 av 71

Tråd: Pynte kabler

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Må bare takke for linken til cableorganizer her inne, endelig fant jeg "pyntegulvlister" jeg kan lakke og legge som gulvlister, og samtidig skjule kablene inni de
    Ble kostente litt, men det får stå sin prøve

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sickpuppy
    Må bare takke for linken til cableorganizer her inne, endelig fant jeg "pyntegulvlister" jeg kan lakke og legge som gulvlister, og samtidig skjule kablene inni de
    Ble kostente litt, men det får stå sin prøve
    Og i tillegg må jeg bare få skryte av dette firmaet! Sjekk hva jeg fikk til svar når jeg spurte om de kunne skrive ned verdien på sendingen for at jeg skulle slippe å momse inn varene..

Sitat Opprinnelig postet av cableorganizer
    Hello,
    We received your request regarding your shipment.
    We would be more than happy to use any packing slip or invoice that you provide to send with your invoice. This is standard practice for any blind shipments that we send where customers are purchasing for re-sale.
    Please fax the invoice or packing slip you would like used and we will use that instead.
    I hope this helps and let me know if you have any questions.
    Genialt, hæ?

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Legger ut noen bilder av en DIY coaxial kabel jeg lagde i kveld. Brukte bare noen deler jeg hadde liggende fra før, men den funker ihvertfall
    Pluggene var noen RCA plugger fra en kabel som fulgte med forforsterkeren min, mens kabelen er en vanlig antennekabel. Utenpå der har jeg pyntet med nylonstrømper og krympeslange.

Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan legge ut bilder av de siste diy strømkablene jeg lagde tidligere i uka..

Intermediate mik92 sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    1,523
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her de nye høyttalerkablene mine. De gamle jeg hadde ble for korte, men hvis det er noen som er interessert i dem kan de bare ta kontakt.
    De nye er lage av samme kabel, altså Supra Rondo 4x4.0, men bare i single-wire. De har spader i ene enden og bananer i andre enden.
    Itillegg så har jeg laget meg noen Kimber 4VS jumpere.
    Sony XA5ES - BIX Turntable (Rega RB-250 og AT-95E) - SB Touch - Sony S370 - Onkyo 717 - Sony TA-E77ESD - Dynaco ST70 (Mullard EL34) - Canton CT-1000 - DIY SVS PC 16-46

Intermediate wotg sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,761
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gorg
    Kan legge ut bilder av de siste diy strømkablene jeg lagde tidligere i uka..

Veldig stilig Gorg. regner med at det der er strømpe fra cableorganizer?

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lekker strømpe... Er det den Wotg mener ?

Active zemtex sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som har generelle kommentarer til leveranse/bestilling o.l. fra Cable-Organizer? Er det veldig rett fram? Legge i handlekurv og bruke kort som betaling, så kommer det i postkasse X antall dager etterpå?...(leveringstid??)

mvh Kai

Intermediate gorg sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    2,771
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wotg
    Veldig stilig Gorg. regner med at det der er strømpe fra cableorganizer?
    Hehe, det her har jeg ikke sett :P

Strømpene er kjøpt hos xtremecable.no, produsenten er Viablue :P

Cable organizer er veldig rett fram, hvis du er usikker på noen av produktene send dem mail, meget behjelpelig! Har ikke hatt noen problem med dem.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    91
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lenge siden sist denne tråden var aktiv, men jeg lurer på en kjip ting:

Jeg har bestilt kabelstrømper fra vår kjære cableorganizer.com, og hittil har det tatt 12 dager uten å ha sett noe mer enn trekket på konto. Av nysgjerrighet søkte jeg litt rundt på shipping-siden deres (dette burde jeg jo gjort tidligere) og der står det at ordre som går via post og ikke UPS ikke har trackingnumber. De kan altså ikke spores, og da er det en viss risiko for at de ikke kommer frem

De skriver også at noen ganger tar det bare 4 dager, men det kan ta opp mot 2 måneder før pakken kommer helt frem...

Selve ordren var på kun 30 dollar, men billigste frakt lå på omtrent 50 dollar, og jeg tenkte naturligvis ikke på at det ikke fulgte med tracking. Virker jo håpløst å betale så mye for frakt, og så er man ikke sikker på at det kommer frem en gang Men nå er det jo bare gått 12 dager, men jeg har sett at andre har fått det tidligere, så jeg går og lurer på om jeg har spyttet 5-600 kroner ut av vinduet...

Andre erfaringer her?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mik92
    Her har jeg da laget 2 stk høyttalerkabler. Dette tok sin tid, men resultatet er jeg godt fornøyd med:-D De ble altså i bi-wiring slik at jeg kan velge det dersom det er på de høyttalerne jeg kjøper meg.
    Håper dette har vært til inspirasjon for andre som vil bygge seg høyttalerkabler, det er ikke vanskelig;-)

Kan trygt anbefale Cable Management and Wire Organizer Products from CableOrganizer.com for kjøp av krympeslanger o.l

Strømkablene skal jeg begynne på i morgen, kommer bilder da.

Da har jeg også fått mine "Nakamichi Banana Plugs" i posten fra Hong Kong og er klar for å lage meg noen kabler. Hvordan fikk du løst dette med å ha bi-wire på høytaleren og bare to plugger mot forsterkeren? Går det greit å bare legge et par i hver av pluggene mot forsterker eller lodder du dem eller noe slikt først?

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •