Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 22 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 429
    Active Toby91 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    307
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Nice

begynner å bli kjempebra nå Jo Andrè gleder meg til Demo av disse kjempene :-D :-D

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for det

Dagens update: For at det skal gå kjappast mogleg etter kablinga og alt er på plass, har eg gjort stort sett det einaste eg kunne gjere idag, nemleg å pusse ned heile kassene(så langt som eg er komen på dei). Håper enda at det kan bli ei muligheit til å ta kablinga imorgon, men veit ikkje sikkert.Når kablinga er overstått, er vel lista slik:
    *Akryltetning i alle skøytar innvendig
    *Demping
    *Siste sideplate på
    *Pusse ned og avrunde dei horisontale plateendane(mao, sidan eg skal bruke finèr, skal eg ikkje runde av alle kantar, men kun dei horisontale.)
    *Legge finèr
    *Frese ut elementhòl og terminalhòl
    *Lakke kassene
    *Montere element og div
    *Spele!!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    *invitere på pils og demo
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er herved invitert ved første anledning Største problemet mitt no er at...her er ingen receiver! Den eg skal kjøpe er på service før salg, og drøyer nok over påske..kjedelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får invitere Stein Ove inn med en gang han kjem. No må du snart gjere deg klar til open hall

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer Med Dagen Lillebror

Tenkte å sende helsinga rett etter midnatt, men sidan minsten er sjuk er det eg som må legge meg først. Derfor sender eg den no slik at du ser den når du kjem heim, for då er vel klokka kanskje over midnatt. GRATULERER SÅ MYKJE MED 23 ÅRSDAGEN I MORGA 16.MARS FRÅ MEG OG RESTEN AV FAMILIEN. :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det syste Off, håpe han snart blir frisk igjen, ikkje bra :/ Skulle helse frå M her, oss skal teste mahogny-lakken på finèren imorgon og gi deg beskjed om det funkar, du har jo allereie sagt deg villig til å lakkere du også, så det der får dokke to ta dokke av

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer med dagen att

Ja då e frokosten ferdig. Håper lakkprøvene blir bra, kjem sjølvsagt og hjelper. Korleis blir det med Stein Ove og kablinga? Kanskje eg må bestikke han med laken. Han forstår vel at det ikkje er noko meir fornuftig enn å kable på en søndag? I DAG

Intermediate maskinisten sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    600
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette var virkelig en artig og meget interessant tråd!
    Virkelig flott arbeide!
    Lykke til videre med prosjektet, gleder meg til å se videre fremgang, og det ferdige resultatet.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis med dagen Jo Andre! :-D

Du får slenge ut noen bilder når det er noe nytt å vise.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med dagen!

Et utrolig spennede selvbygg, følger med hver dag!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takker så mykje for gratulasjonar folkens, det varmer

Turid: Håper Michael er bedre no! Hehe, du og dei lakena dine Spørs om du lyt ta ibruk avtorget som handleplass for dei, den er jo også gratis

Ikkje gjort ein ting på apexane idag, tatt det rolig. Men gjorde ein del(eller dvs, M gjorde ein del, medan eg tok på meg å vaske bilen hennar) igår som eg ikkje fekk dokumentert, som eg då tek idag. Ikkje noko stort bildemessig resultat, men allikavel ein jobb som tok eit par timar. Nemleg å tette heile innsida av kassa med akryltetning, samt å lakke innsida av bassrefleksslissa med svart lakk. Lakka der for å hindre at ein ser den stygge mdf-fargen bakaifrå. Ved bruk av polyurethan-lim er det nok heller ikkje eit krav å tette alle skøytar med tetningsmiddel, men gjorde dette allikavel sidan eg hadde nokre tuber ståande, samt at eg veit at eit eventuelt problem som hadde oppstått som følge av manglande tetning ville plaga vettet av meg, sidan eg hadde visst at eg så lett kunne fikse det på forhånd. Her er då dei to ikkje akkurat revolusjonære bileta, men allikavel nødvendige

Imorgon håper eg å komme med bilete av ferdig internkabling om alt går etter planen. Når det så er gjort, vil det meste gå rimeleg kjapt for seg. Då er det kun opp til meg sjølv kortid eg har dei ferdig

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No sit eg og venter på bilda av dagens kobling. Var vel en time til dei var ferdige?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vart dessverre ikkje tid til å legge ut bilda igår, men synes vi var veldig effektive. M kom og hjalp oss med å legge dempemateriale(veldig glad eg slapp slike finstilte greier), medan eg og Stein Ove tok oss av internkabling. Og når det var gjort, så sa han seg enig i å lage til terminalhòla også, noko eg er veldig glad for Iløpet av dagen så vart det også bestemt at eg skal frese elementhòla før eg legg finèren, noko som gjer at risikoen blir mindre for å frese feil plass. Så her kjem gårsdagens bilder:

Alle seks delefiltra vart plasserte på møbelknottar for å unngå vibrasjon og bevegelse.

Alle kablane vart møysommelig lagt, og festa med ledningsholdarar. Deretter vart dei merka for å lettare finne fram etter finèren er komen på.

Oppmerking og borring for terminalhòl. Droppa likegodt plata som fulgte med frå RawA. for å få eit meir stilreint preg

Plasserte terminalhòla litt lengre oppe enn det som var planlagt. Dels av estetiske årsaker, dels for å hindre interferens med bassrefleksslissa.

Slik stod høgtalaren då M, Stein Ove og eg tok oss ei velfortjent pause, etter å ha jobba mange intense timar igår. Veldig fornøgd sålangt

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virkelig imponerande arbeid. Ser ut til at det ikkje blir så lenge til du er HEILT ferdig?hehe. Kva er dagens oppgaver då? Ser at klokka her er en time for rask, skal vel ikkje stillast enda.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk Hadde eigentleg planlagt å frese ut elementhòla, men faderen meiner det er lurt å vente til dei er finèrt...veit ikkje heilt kva eg skal gjere, vente eller gjere det no. Ser at Raven fresa hòla først, for så å finère. Skal iallfall måle opp kor elementa skal sitte, for å sjå om alt er gjort korrekt. Greit å gjere det no istadenfor å oppdage at noko er gale når eg står der med handoverfresen i handa I tillegg må eg tette att nokre mindre sprekker med sparkel.

Lakktesten på finèr såg forresten veldig bra ut. Det vil seie at oss kan bruke den breiaste finèren, noko som gjer at heile jobben blir ein del enklare pga mindre skøyting.

Her er forresten finèren eg skal bruke. Den er over 50 cm brei, noko som er heilt genialt mtp antall skøytar. Ingen skøyter på toppen eller front, kun to skøytar på sidene

Denne skal lakkast med samme lakken eg brukar på frontplatene til subbane mine, slik at desse då får nogenlunde samme farge, trur det vil bli fint. Blir nok klarlakk utanpå også.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Dette blir bra

Heisann!
    Lenge siden jeg har vært innom forumet nå. Visste ikke at jeg nesten var kjendis her:-P . Når har du tenkt å legge finer da? Det blir vel det neste siden du skal vente med å frese? Jeg har trolig tid til å komme en tur i morgen. På tide å få fortgang i prosjektet

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja du har nok nesten oppnådd helte-status her inne for ditt bidrag til mine diy-prosjekt Hmms, regner med eg går for å frese først, håper å kunne fullføre det imorgon, hadde vore flott om du tok deg en tur ja, kvier meg litt til å montere på siste plata, er redd for å gløyme noko :O Men det er vel kun potmeteret til fulltonen, og høgtalerkabel til øverste bassdrivaren som mangler, og sistnevnte tek eg/vi etter at finèren er på.

Ja, du er her inne alt for lite! Kanskje bra på ein måte, det er ei dyr side å vere medlem på :P

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du er inn og ser kor vi snakker om deg Stein Ove. Jo Andre treng mange som maser veit du, og no ser eg at det virkelig hjelper. Venter no på bilder etter at dokke he fresa hola. :-:-?:shock:

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ah, endeleg er dagens økt over, og den har vore lang! Men no er faktisk den aller verste delen overstått Kassene er no klare til å verte lukka att(ha på siste sideplata), og då gjenstend kanskje en time eller to med arbeid(pusse ned kassene og runde av hjørna som skal rundast) før finèren kan leggast på! Idag har vi(faderen, eg og Stein Ove) gjort veldig mykje, noko ein ser på bileta.

Utfresing av elementhòl. Ein rask jobb, dvs etter at innstillinga er gjort.

Stein Ove sjekkar at djubda vert rett

Etter at nedsenkinga var fresa med handoverfres, brukte vi stikksag til å sage ut resten. Dette gjekk glimrande, og vi slapp å slite ut opptil fleire fresstål og evt. fresen(hadde vore ein ganske hard jobb for fresen å slite seg igjennom 29 mm mdf)

Slik vert då resultatet

Noko som repeterast fleire gongar....

...inntil alle hòla er utfrest

Diskanthòlet krevde litt ekstra jobb, sidan det har ein firkanta "base"

Det gjekk med nokre timar med tenking på korleis vi skulle få festa potmeteret til fulltonen på baksida. Den var nemleg _litt_ for kort til 29mm mdf. Vi løyste dette på den måten vi fann ut var kjappast, nemleg å pusse det ned med ei bandslipemaskin på innsida.

Og når vi då testa, så passa det

Potmeteret vart plassert rett ovanfor terminalane

Testmontering av fulltonen bak. Synes det vart fint eg

Kunne godt ha lagt ut bilde av høgtaler med alle elementa liggande i hòla sine, men det hadde krevd ein times tid med arbeid til(litt finpussing for perfekt passform), så det får vere til neste bildeøkt :P

Side 6 av 22 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 16 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •