Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste
Viser resultater 81 til 100 av 429
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jaja ser det hjelper å mase. Oppfordrer alle til å mase kvar dag slik at vi får sjå dei i løpet av påska heilt ferdige. Virker som du har fått gjort mykje siste dagane. Hels så mykje til madammen frå meg. Ho skal mase frå meg

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SannaX: Takk for det Veldig spent på sluttresultatet sjølv også må eg seie :P Du gjorde nok heller ikkje eit dårleg valg, sjølv om du gjekk vekk frå raw

Hehe, ingen tvil om at du er ein stor motivator syste Må nesten få hjelp av faderen før jobb imorgon viss eg skal komme meg like langt med andre høgtalaren, grunnen til dette er at(som vist på bilde som kjem lenger nede) eine plata skal ikkje sammenføyast i begge endar, men danne ei 44 mm bassrefleksslisse. Og denne plata er vel omlag 128 cm lang, og så lange tvinger har eg ikkje, har rett og slett aldri vore behov for tidligare, og tviler på det kjem til å bli behov fleire gongar heller(så -ikkje- reis til byen imorgon for å kjøpe meg lengre tvinger :P)

Kan forøvrig melde om at polyurethanlim virkar glimrande. Veit at somme bruker vatn for å oppnå eit enda hardare resultat, men dette gjorde ikkje eg. La på to tynne striper, i tillegg til å fylle nedi alle lamellspora(for å sikre at lamellane posnar opp). Artig å sjå korleis limet veks skikkeleg der det er litt glis imellom platene!

Så eit par bilder:

Her er høgtaler nummer èin i press. Som ein ser er eine av sideplatene, bakplate, topp/bunnplater samt frontbaffel montert. Imorgon skal forhåpentligvis alle avstivarar på plass. Veit at eit par av desse må tilpassast litt, men regner med dette skal gå bra

Bilde frå ein litt annan vinkel for å vise bassrefleksslissa det var snakk om

Slik posna limet opp i hjørna, noko eg er veldig godt fornøgd med. Kjem nok til å bruke mindre tetningsmasse på desse enn tidligare prosjekt ja

Då var det natt

Newcomer manenzza sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir greier! :-D Lykke til med fortsettelsen!

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå begynner det og skje litt her ja

Ser bra ut dette!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk folkens, innspel og svar i denne tråden motiverer veldig til å fortsette å stå på

Akkurat satt HT2 i press no, so den skal vel få stå til imorgon tenkjer eg. Må uansett fikse avstivarane i HT1 før eg begynner på den, og det kjem nok til å ta litt tid.

Raven: fortsatt fornøgd med apex? har dei forandra seg mykje etter at du har fått spelt dei inn?

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er kjempe fornøyd, dette var vel anvendte penger og tid

Nå bor jeg i en leilighet så jeg har ikke hatt mulighet til å sette dem på og latt dem spille for seg selv, så jeg har spillt dem inn ved hjelp av normal bruk bare. Det er vanskelig å beskrive før og etter lyden i HTene i og med at overgangen blir så gradevis.
    Men for å gi en liten beskrivelse så syntes jeg de har blitt litt mer oppløste og naturlige i lyden, jeg syntes de engasjerer mer, og er lettere og høre på nå. (Jeg opplevde ikke tegn til lyttetretthet i starten heller bare så det er sagt )

For tiden så spiller jeg kun med HK avr7000 fordi HTene tok knekken på min effektforsterker SKA GB300. Høyttalerene går ned til mellom 3 og 5 Ohm under 500Hz med stor fasedreining så de ble litt tung last for forsterkeren. Den var tunet til å spille på høyttalere med lett last. Nye Mosfeter er kjøpt og ny trafo med lavere volt er på vei, så da blir det nok bra igjen. Apexene liker litt effekt

Hva skal du bruke til å drive dine med?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eg har en stk Embla Audio Maenia(identisk med oberon 6.1) til kvar av dei, så får håpe dette held Veit ikkje korleis ice-modula trivast med ved lav impedanse, men dette får testast, og om det ikkje dug, blir det ny forsterkar òg :O nei uff, det blir nok ikkje! Høyrest veldig bra ut det du skriv, eg liker det eg les

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det burde holde med effekt det

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein skulle tru det ja

Gitt meg for idag no. Har fått saga ned avstivarane, så no passar dei perfekt Blir å montere dei imorgon tenker eg Treng ein del tvinger til dette, så ventar like godt til HT2 er ute av press så eg får frigjort tvingene der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sidan du fekk tvinger i julegave, vil du vel ikkje ha det no når du fyller år på søndag 16.mars. Oppfordrer alle til å sende helsing til deg på storfjordradioen fredag. Ønsker den nye pizzalåten. Bra du har gjort en del på høgtalarane i dag også.:-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått gjort litt idag også. Ingenting spesielt spennande bildemessig, kun montering av avstivarar. Så og seie ferdig med eine kassa, sett vekk ifrå dei platene som er skråskjerte. er forhåpentligvis heilt ferdig med alle avstivarar iløpet av morgondagen

Her ser ein nesten heile kassa. Ganske langt oppe der ser ein eit litt større hol imellom avstivarane, der skal fire skråskjerte avstivarar på plass(diskant/mellomtone-kammer framme, og luftgjennomstrøyming for den øverste bassen bak mot bakveggen)

Toppen av kassa. I det lille rommet der skal fulltonen sitte, medan framanfor skal den øverste 6.8" sitte. Denne bassen spelar i samme kammer som dei tre andre bassane, og sitt alle i forbindelse med bassrefleksslissa i bunn.

Det minkar med arbeid dag for dag!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser at det nærmer seg, men innser at det er mykje arbeid. Menmen, det er ei stund til påske enda. :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du er jaggu kjapp på avtrekkaren! Knappast fått lagt inn oppdateringa mi før du har svart Håper å kunne starte finèringsprosessen iløpet av helga, men veit ikkje heilt, litt avhengig av kor tid Bjørn har tid å hjelpe meg med kablinga, evt. Stein Ove om han er komen heim.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Talking

Dokke får hjelpast alle, så går det fortare. Dei koblar, du snikrar og M lakkerer. Eg er også ledig for oppdrag frå mandag.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Raven: Ser at Al har teikna inn to kabelgjennomføringshol(oy, langt ord!) som er Ø19 mm(inn til henholdsvis fulltonekammer og disk/midkammer). Dette kan vel umogleg vere nødvendig? Skulle tru ein kunne klare seg lenge med halvparten? Mykje lettare å tette att også isåfall.

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja går fint å bruke mindre, husker ikke helt diameteren jeg brukte men tror det var ca 8-10mm på mellomtone/diskantkammeret og enda litt mindre på fulltonekammeret.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser du er tidleg inne her om morgonen. He du nye bilder i dag også?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jessda, er inne her til alle tider av døgnet eg Det er det forøvrig også ei anna som er ser det ut som Nye bilder ja, det er klart. Har fått montert skråavstivarane idag, så no er det kabling som er neste punkt. Einaste eg kan gjere sjølv no, er å begynne å pusse ned kassene, og klargjere dei til finèring. Dette byrjar eg muligens på imorgon, og eg håååper at kablinga kan gjerast iløpet av helga.

Her kjem bilda av innsida av høgtalaren, inkl skråavst.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må sei eg er imponert over arbeidet. Hadde ikkje våga å bygge mine egne høgtalera. Var like greit at du bestilte til meg. Har det vore meir maling i dag då?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det Du hadde nok bygd enda bedre høgtalarar du tenkjer eg, du har jo nesten tatt fagbrev i møbelsnekring, så all basiskunnskapen er jo der. Ja, M har måla alle delane idag, og dei vart måla....inne på peisestua :P god lukt der no ja! Spørs om oss lyt ta å bygge enda ett par til deg etterpå av desse, skulle hatt noko godlyd i stua nede også

Side 5 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 9 15 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •