Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 429
    Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lenge siden det har skjedd noe her, hvordan går det med byggingen?

Intermediate HansMarius sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    1,210
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er han ikke ferdig med disse da?

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tviler jeg på. Ingen bilder av det hvertfall. Får sende han en SMS og purre jeg da.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, ikkje komen meg så langt dessverre :/

Begynte å pusse opp att hobbyrommet for ei to-tre vekes tid sidan, og det er ikkje ferdig enda. Så det eg eigentleg venter på er vel litt oppholdsver slik at eg kan stå ute og frese ut frontbaflane og lamellfrese. Er dog vorte ferdig med delefiltera sidan sist, tenkte å legge ut bilde av dette, men er ikkje komen så langt enda, vore ein del stress siste tida. Har sagt opp jobben min, og tatt tilbake gamlejobben min, som betyr ein del goder for ein DIY'er. Vurderer å lage ferdig kassene og montere elementa slik at eg kan bruke høgtalarane i påska da, for å ta att finishen seinare.

Forøvrig veldig kjekt at dykk følger med, slikt hjelp også på motivasjonen til å bygge, som har vore litt lav i det siste. Går i bølgedalar

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tatt tilbake gamlejobben Jo Andre? Kanskje det kan "dryppe på klokkaren" ang mdf da?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tilbake til tt ja ^^

jeg komer tilbake til tt muligens denne uka,
    jeg hadde 2 feil for mye på teori prøva så jeg må vente på oppkjøring grrr !!
    + jeg er blakk hehe

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, gjekk nok tilbake dit ja Frode, savnet etter normale arbeidstider vart for stort! Og mdf er nok godt mulig det blir noko av

Her kjem bilde av delefiltra til apex. Takker til sviger for hjelpa med dei. Delefiltra er ganske komplisert oppbygd, då dei er bygd i ein bass-del, ein mellomtone-del, og ein diskant-del, samt eit "filter" for fulltonedrivaren på baksida.

Frå venstre: bass, mellomtone, diskant

"Filter" for fulltonedrivaren

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten update idag...

Prosjektet vart utsatt ein del pga vi har holdt på å pusse opp hobbyrommet vårt, og eg hadde derfor ingen plass å halde til med bygginga. Idag var det opplett, og madammen skulle på øving, så då nytta eg anledninga til å frese lamellspora Igår hadde eg meg ein liten prøvemontering på golvet her, noko som viste at eit par av delane er litt for store, men dette er ikkje noko problem. Det er såpass lite at eg kan pusse det ned. Problemet har nok oppstått sidan eg nytter ein annan tjuknad på platene enn det Al bruker, og eg har rekna litt feil.

Ei litt større nyheit er at eg har bestemt meg for å gå for bladfinèr istadenfor den tidligare planen med svart kasse/mahogny frontbaffel. Eg kjem allikavel til å gå for mahognylakk, slik at kassene designmessig vil gå ilag med subbane. Grunnen til dette er at eg ser på dei andre kassene eg har måla svarte at skøytane ikkje ere perfekte, og eg _veit_ at om eg ikkje finn ei løysing på dette, kjem eg til å bygge nye kasser. Dette har eg eigentleg ikkje motivasjon til å gjere, så madammen har tatt på seg oppdraget med å prøve å redde dei andre kassene med svart bengalakk(noko seigare, og dekker forhåpentligvis litt meir). Det er nemleg ikkje mykje av skøytane som viser, men nok for til at ein DIY-er ikkje er nøgd.

Så eit par bilder:
    Prøvemontering av alle plater og avstivarar. Dei som har bygd apex seer muligens at dei skråskjerte platene er litt feilplassert, dette skal endrast på.

"E ditta rett da?!"

Bladfinèrsamlinga mi Misunnelig Teddy?

Eit bilde eg tok onsdagen...denne er no på veg ut, og ny receiver er på veg inn

Vidare skal eg muligens begynne på samansetjinga ikveld.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ditta ser bra ut broderen. Håper lakki snart står for tur, eg står klar til å hjelpe med en gang. Virkelig bra arbeid.:-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for det syste, kjempekjekt at du engasjera deg her inne også Kanskje på tide du legg ut bilde av "loftskinoen" og stua snart her inne, ikkje alle som har både 42" og 50"

Har limt dei første platene no akkurat, og skal prøve å komme meg like langt på andre høgtalaren imorgon tidleg før jobb. Har eit øøøøøørlite håp om at dei skal spele iløpet av påska, dog utan lakk. Må få Stein Ove eller svigerfar til å bistå meg med koblinga før eg kan lime fast siste plata.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kanskje du får ta bilde å legge ut til meg du då. Tenkte at hvis dei andre som følger denne oppdateringa di presser på, kanskje vi kan få deg til å lakke før påske. Hehe. Sikkert mange som vil sjå dei når dei er heilt ferdige. :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huffda, det går nok aldri, uansett kor eg står på :O Men kan alltids prøve å sjå kor mykje eg klarer ja! Spørs om du lyt ta over bygginga heller, du er no den som har mest erfaring med treverk i familien

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser bra ut dette Jo Andre! :-P Fin samling bladfiner det der. Jeg brukte Lignaflex. Veldig greit å jobbe med.

Får du de ferdig til lytting iløpet av påska da? Da tar jeg meg en tur dersom du har tid.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper såklart at dei er klare til litt speling i påska, men tvilar..så spørs det også kva tid eg får nye receiveren min, pdd har eg ikkje nokon forsterkar å spele på. Er godt igang med liminga no, men det kjem til å ta si tid :/

men OM dei skulle bli klare, så skal du sjølvsagt få kome på dagen

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken receiver er på vei inn da?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Gleder meg.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du ser vi er mange som gjerne vil sjå det ferdige resultatet. Sidan du no har madammen på besøk, har ho nok snart starta med bengallakken sin. Har vel god erfafing med den på bil også. Er ledig til å hjelpe deg i påska. :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Hvilken receiver er på vei inn da?
    Onkyo TX SR-875 Vurderte denne opp i mot Yamaha 3800, men sidan eg er kanskje 60-40 i favør musikk vs. film, vart det onkyo

Turid: Hehe, ja ho sitt her og masar på at vi skal gå ut og lakke no faktisk Har akkurat fått satt første høgtaler i press, skal ta å legge ut eit bilde seinare tenkjer eg! Håper å få limt på plass alle avstivarar iløpet av morgondagen, og viss det går, så ligg eg faktisk ganske bra an Veit dog ikkje kor kort tid eg tør å la polyurethan-limet stå i press før eg kan nytte tvingene på høgtaler nummer to. Trur ikkje den blir satt i press før tidlegast før jobb i morgon.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    polyurethan lim har presstid på ca 1 time men er fulstendig "herda" etter 24 timer.. testa med 2 mdf kapp ca 100mm x 18mm kontakt område i press i 3 timer ... sitter som H%&%€& prøvde å rive det fra men mdf'n sprakk ^^

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette begynner virkelig å ligne noe Tandstad! Holdt på å bestille fra RAW selv, så er spent på hvordan dette kommer til å låte

Side 4 av 22 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 14 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •