Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 20

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 20 av 22 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 SisteSiste
Viser resultater 381 til 400 av 429
    Intermediate ROXY sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    4,308
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    ROXY: Takk for flotte ord, no vart eg verkeleg inspirert her Det blir å fullføre på rekordtid her no!

Litt usikker på om eg skal velge vanlig snekkerlim eller polyurethan til å feste frontbaffelen...vanlig snekkerlim er minst grisete, men sikrer ikkje at alle sprekker blir tetta. Polyurethan sikrer heilt tett alle opninger, men det kan lett bli litt grisete.
    Må vel følge opp hurraropene med faglig veiledning.
    Hvis du har klemmer nok, så er snekkerlimet mer enn nok til å lime flate mot flate. Polyurethan er på sin plass der du har ujevnheter mht dårlig saging og flater som ikke flukter helt.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No er det ingen veg tilbake her, no er begge frontbaflane limte på kassene, og eg skal få tilpassa dei skikkelig, forhåpentligvis ganske kjapt Då er det kun avrunding av kantar, og siste finpuss igjen før dei skal lakkast og oljast

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da blir det vel en haug med bilder Jo Andre..?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var tenkt til å leggje ut bilder igår av framgangen, men dei kom ikkje før no. No har eg fått tilpassa frontbaflane, så det einaste som står att, er å runde av alle fire vertikale hjørner med r=20 mm, samt å frese eit spor imellom frontbaffelen og resten av kassa(ca. 2 mm djupt), slik at når kassa vert lakka, så viser det ein naturlig skille mellom frontbaffelen i mahogny, og resten av kassa i MDF.

Liming av frontbaffel. Viktig med nok tvinger av god størrelse!
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-15112011180-custom-jpg

Tvinger tatt av etter 1 døgn tørking, men frontbaffel og kasse ikkje pussa slik at dei passer ilag
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011182-custom-jpg

Slik vart han då ståande
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011183-custom-jpg

Pussing av sider med lang pussekloss. Nokre merker i sidene har vorte fylt med epoxy, derav dei kvite merka.
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011184-custom-jpg

Litt bilder av korleis kassa ser ut no, ferdigpussa(99%), og snart klar til lakking og olje.
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011185-custom-jpg

Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011186-custom-jpg

Synes dette begynner å sjå ganske så bra ut! Har gått opp for meg no siste veka kor nærme eg er å ferdigstille desse no, kjennest veldig godt ut!
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011187-custom-jpg

Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011188-custom-jpg

Ekoxyen eg brukte. Fungerer veldig bra, men svært tung å slipe ned!
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-18112011189-custom-jpg

Så no håper eg du er fornøgd Teddytusen

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom seg. Tandstad.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Driv og vurderer litt forskjellige spikes her til desse. Har laga soklar i samme mahogny-utførelse som frontbaffel, så vil ha spikes imellom. Vil ikkje ha noko bling, så svart er å foretrekke. Ønsker også litt solid utsjåande. Her er dei eg har funne hittil som har vore mest aktuelle:
    Monacor SPS-30/SC Chrome Plated Speaker Spikes (set of 4) ONLY £23.11 WITH FREE DELIVERY

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ferdig å runde av hjørna også no, så no gjenstår kun spor imellom frontbaffel og resten av kassa, samt siste pusserunde. Håper litt på lakkering til helga!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt nye bilder idag også da, no har eg jobba både idag og igår med apex'ane, og fått både runda av hjørna, samt frest spor. Det betyr då faktisk at kun finpussen står att før dei kan lakkast

Avrunda og opprøyst!
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-21112011193-custom-jpg

Profil ovanfrå. Alle fire hjørner runda med fresestål r=20mm
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-21112011195-custom-jpg

Sett frå bunnen
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-21112011198-custom-jpg

Spor ca. 3,5mm djupt, med 45graders profil, mellom frontbaffel og kasse
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-22112011201-custom-jpg

Viser kanskje best sporet her. Sporet går rundt heile kassa, og er laga for at utsjånaden skal bli finare mtp at kassa skal lakkast svart, og frontbaffelen oljast. På denne måten vert overgangen finare.
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-22112011202-custom-jpg

Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser virkelig profft ut Tandstad!

Håper det ordner seg med lakkjobb av samme klasse, så blir dette helt rått.
    Ikke lenge til det er lyd nå da...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk for gode ord freddie

Då har eg vore i kontakt med der eg skal leige lakkrommet, dei hadde veldig mykje å gjere for tida, men meinte det skulle gå greit før jul. Håper berre det blir mykje før jul, fortrinnsvis veldig fort Ganske gira på å få dei ferdige no!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må berre sei meg enig. Dei vart skikkelig bra. Håper på ledig lakkrom neste veke, og at du he sett dei høgt inne i fabrikken hvis det skulle kome flaum.:-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjer lite her om dagen, venter fortsatt på lakkering av kassene, håper fortsatt på at dei kan verte ferdige til jul, men det blir vel verre og verre for kvar dag som går :/

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får true med facerape og det som verre er Jo Andre. Da ordner det meste seg.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja kanskje det nei, her får en vel berre smørje seg med tålmod, og så smått begynne å lage dei første skissene på neste prosjekt

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og det er di luremus...?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, har fleire prosjekt som ligg på vent, men madammen har sagt eg kun får lov å ha eit gåande i gongen, ellers blir det slik det har vore før med mange halvferdige prosjekt

Men dei som SKAL gjennomførast med tid og stunder er:
    5 stk line arrays med 3-4 stk. fulltoner fra hivi el. pluss muligens diskant(2 stk til kontorpcen, to bakhøgtalarar til stue samt senter(muligens senter blir noko grommare). På desse skal eg for første gang eksperimentere med bua former på ein høgtaler, så det blir spennande.

Det andre er eit stuebord til stua her i heimen, her hadde eg først planar om å ha 1-2 subbar som spelte nedover, samt forsterker og blu-ray oppbevaring, men dette har nok blitt overført til bygg nummer tre, som er...

Ein stereobenk i samme finish som svenneprøva og apexane. Ca breidde på 140 cm, der eg skal ha både komponentar, senter(på toppen) samt enten dei to peerlessane eg allereie har, ELLER, ein 15/18/21" spelande framover. Her tenker eg å ha elementet/elementa i midten, og komponentane på sidene. Muligens eg kjem til å køyre samme utsjånad som ein kar i Unaiten, med midten på stereobenken lengre fram enn sidene, altså at benken er grunnare på begge sider. Stereobenken vil eg lage utelukkande fordi svenneprøva er litt for stor til å stå som tv-stand i den leilegheita vi har no, då passer ikkje apexane ute på sida, då kjem dei for nært ovnen vår. Det, samt at det selvfølgelig er spennande å prøve seg på nye store bygg ja

Det med line-arrays er jo litt innen ditt felt no Frode(mtp fulltoner osv.), har du sett nokon bygg som bruker 3-4 fulltoner feks per høgtaler? Tenker litt slik som bygga under her:

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke erfaring med line-array, men fulltoner har jeg litt erfaring med. Det jeg kan si er at Tang Band W3-871 er et nydelig element. Bruker det i stuen i en TABAQ, sammen med SVS SB12 Replica. Spiller fantastisk etter min mening. Delt på 120hz spiller det rimelig høyt også.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er det endelig litt framgang her, eg har purra på idag vedr. lakkeringa, og i morgon skal eg av gårde for å sjå ei lakkprøve, om det er samme fargen som eg har. Dei meinte at eg mest sannsynleg kunne få dei lakka i løpet av neste veke, så då håper eg det ordner seg Då må eg berre få bestilt meg noko danish oil på Gustavsen, evt. berre handle den på Skeidar der eg såg dei hadde den.

Håper å få gjort dei klare til montering av elementer i løpet av neste helg da, og litt utover i veka etterpå. Forhåpentligvis har Stein-Ove anledning til å hjelpe meg med det elektriske ikkje lenge etter dei blir ferdige, får bestikke han med noko mat(og kanskje nokre kalde!), det bruker å hjelpe

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har eg vore og snakka med fabrikken der lakkrommet er, og dei skal klare å få tatt dette før jul. Eg skulle ringe opp att neste torsdag ca., så fekk eg svar om dei skulle ta det før neste helg, eller rett etter Så da kan det bli lyd i romjula igjen! Lenge sidan sist no, så er skikkelig gira!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir skikkelig flott dette Jo Andre. Gleder meg til de står ferdig.

Side 20 av 22 FørsteFørste ... 10 16 17 18 19 20 21 22 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •