Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 18

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 18 av 22 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 SisteSiste
Viser resultater 341 til 360 av 429
    Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av freddie
    Er det noe mer nytt som skjer?
    Lurer fortsatt litt på dette... ;-)

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ingenting som skjer dessverre...held på å legge ein slagplan for korleis eg skal få av frontbaffelen for å setje på ein ny ein. Ikkje heilt sikker på korleis eg skal gjere dette i praksis enno for å få det bra. Får la dei små grå spinne litt til!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation

Stor nyhet: Jo Andre har nå endelig fullført svennebrevet og har plutselig mye frigjort tid som han bør/skal bruke på høyttalerne! Gratulere til Jo Andre som fikk meget godt bestått på svennebrevet, men nå er det fullt fokus på høyttalerne, mr. Tandstad.
    Gleder meg til å komme hjem til juleferien og se resultatet!

Intermediate KimSan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer :-D
    (forresten, svennebrev i hva?)

Bytte frontbaffel? Hvorfor? Hva er det jeg ikke har fått med meg?
    I uvissthet om hva jeg egentlig svarer på, prøver jeg selv om det er fare for tynn is. Hvis du skal fjerne frontbaffelen helt kan det jo gjøres så enkelt som å legge høyttaleren ned med frontbaffelen opp, stille inn fresen på nøyaktig frontbaffelens tykkelse, og frese den bort langs kanten. Litt møysommelig arbeid, men så lenge baffelen er rett, vil også kanten bli rett.

Husk bilder, da! Har vært imponerende å følge med, så vi alle vet dette vil bli bra!

Forresten, godt det ikke bare er meg som er treg med prosjekter

Mvh

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein-Ove Riksheim
    Stor nyhet: Jo Andre har nå endelig fullført svennebrevet og har plutselig mye frigjort tid som han bør/skal bruke på høyttalerne! Gratulere til Jo Andre som fikk meget godt bestått på svennebrevet, men nå er det fullt fokus på høyttalerne, mr. Tandstad.
    Gleder meg til å komme hjem til juleferien og se resultatet!
    Takk for det Stein-Ove hehe, trur du ærlig talt dei er ferdige til då? kjenner du meg ikkje bedre enn det? :P

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av KimSan
    Gratulerer :-D
    (forresten, svennebrev i hva?)

Bytte frontbaffel? Hvorfor? Hva er det jeg ikke har fått med meg?
    I uvissthet om hva jeg egentlig svarer på, prøver jeg selv om det er fare for tynn is. Hvis du skal fjerne frontbaffelen helt kan det jo gjøres så enkelt som å legge høyttaleren ned med frontbaffelen opp, stille inn fresen på nøyaktig frontbaffelens tykkelse, og frese den bort langs kanten. Litt møysommelig arbeid, men så lenge baffelen er rett, vil også kanten bli rett.

Husk bilder, da! Har vært imponerende å følge med, så vi alle vet dette vil bli bra!

Forresten, godt det ikke bare er meg som er treg med prosjekter

Mvh
    Svennebrev i trevare- og møbelsnekring(tidligare kun møbelsnekring)
    Eg vil bytte frontbaffel for å køyre på med samme type finish som på brontes-subbane mine. Den frontbaffelen som stend på no er for det første alt for stygg til å begynne å overflatebehandle, og for det andre så har eg brukt ein type kryssfinèr(samme plata som på brontes'ane) som ikkje blir fin når ein runder kanten så mykje som eg gjorde for å legge finèren rundt(brukte samme fresstål som ein bruker på ordinære kjøkken-benkeplater).
    Den metoden du beskriver for å fjerne frontbaffelen kunne nok godt ha fungert ja, men dessverre så er ikkje overflata plan nok til dette. Eg hadde endt opp med å prøve å lime den nye frontbaffelen på ei svært ru overflate. Så eg trur det blir til eg pusser baksida av høgtalarane heilt plane, for så å legge dei på ei sag(med bakplata inn mot anlegget) og sage av frontbaffelen i to omgangar. Så blir det å lage ein ny frontbaffel av ca. 25 mm MDF limt isaman med samme type kryssfinèr som eg har brukt før. Trur dette er enklaste måten å få apex'ane fine på no, samt at eg då har subbar, mediebenk og apex i samme fargekombinasjonar

Legg ved eit par bilder av medieseksjonen eg laga til svenneprøva, for den som måtte ha interesse av å sjå den

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hei!
    er ny på dinne internetten. Har lyst å lage råe høyttalere som spiller rått, men dette er kanskje litt diskre design for min del. Virker som du er ganske flink teknisk,men kanskje litt lite kreativ? Har du prøvd noe sånt?:
    Jeg har også veldig lyst til å lage høyttaler med halve elementer. Prøver å finne ut hvordan man kan dele de uten å skade de. Noen som kan hjelpe? Fint prosjekt forresten!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei!

Eg er ikkje redd for å prøve meg på nye ting, så lenge dei er innanfor rimeligheitens grenser men dette vart for drøyt, både for min kunnskap og smak. Trur nok du må opprette en ny tråd for å få konkrete svar på desse spørsmåla!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den forrige tråden der kan jo ikke være annet enn tull
    Hvordan går det med prosjektet ditt da? Er det lyd i Apex'ene enda?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er enig med Knut her. Du burde gå for ballongprinsippet.
    Men du tar litt feil Knut. Tandstad har kjørt på med utradisjonell stil på alle prosjektene sine. Han kaller det ubehandlet finish. Han er den eneste som kjører konsekvent med dette prinsippet. En pioneer med andre ord.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SannaX: joda, apex'ane spelar, og det veldig bra også dei kosar seg med emotiva xpa-2 som kraftverk! Har vore i kontakt med fleire importørar av lignaflex, men ikkje fått nokon spesifikke tilbud enda. Lite interesse for å selge til privatpersonar virkar det som :/ Men eg kan vel prøve å få kjøpt inn litt via jobben kanskje, som ei "vareprøve"

Stein-Ove: hehe, både Brontes og svenneprøva har jo fått finish! men ellers stopper det liksom litt opp på rundt 95% fullført

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ein liten teaser... Apex'ane har stått i ro alt for lenge no(heime med foreldra mine etter eg flytta ut), eg har flytta til ny leilegheit, og tek ikkje dei inn før dei har fått finish!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du feber? he he.

Gleder meg til å se de ferdige og på plass i ny leilighet Jo Andre.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe

Dagens gjeremål vart altså å ta ut alle elementa, og å flytte dei tomme kassene dit dei skal bearbeidast. Ein tung jobb med desse kassene!

Plata ein kan sjå på eine bildet der er forresten ei 30mm mahogny heiltreplate, som skal brukast som frontbaffel, samt at eg skal lage platform til høgtalarane av dette.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    e du sjuk?..

bra du tar opp igjen tråden, bli 1000000% ferdi nå da! ^^

å husk bilder!!

Intermediate KimSan sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    557
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir spennende

Da er det 5 dager til 4-års jubileum, blir vel litt velmodig å avslutte etter så mange fine år :sad:

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nåja.... Mulig Jo Andre går for 5.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, har det virkelig gått 4 år ja allereie? Til mitt forsvar så har dei vel spelt i 2 av åra da, dog uten finish

Det er framgang forresten, snart ferdig med å pusse ned kassene, så då blir det å lage nye frontbaflar, samt også nye bakplater, før dei skal lakkerast.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då har eg fått jobba 4 timar på høgtalarane idag også!

For dei som ikkje har orka å lese seg igjennom heile tråden(som jo har begynt å få litt lengde no), så er altså historia slik;
    Eg begynte på høgtalarane i august 2007, og planlagde å ferdigstille dei på ganske kort tid, med bladfinér som finish. Etter maaaaange timar arbeid, begynte finéren å sprekke rundt hjørna då eg hadde lagt han på. Frustrasjon gjorde då at eg reiv av igjen finéren, og fekk kobla opp høgtalarane utan finish. Slik stod dei og spelte i ca. to år.
    I juni i år kjøpte eg meg leilegheit, og bestemte meg for å ikkje drage dei i hus før finishen var fiksa. Har litt for mange prosjekt som har stoppa rett før mål, eller berre komt til tankestadiet.
    No var altså kassene laga av ganske solid MDF(på det tjukkaste 30mm), som gjorde at høgtalarane vart litt breiare enn dei opprinneleg skulle vere. Etter fadesen med finéren fekk MDF'en ein litt røff utsjånad, då eg brukte kontaktlim. Bestemte meg derfor for å beskjere MDF'en på alle kantar, for å få kassene slik dei skulle vere, samt at eg då fekk "rå" MDF. Så no i det siste har eg brukt ei stor Martin bordsag til å "sleike" av alt frå 3-8 mm på alle respektive sider. På på topp, bunn, front og bake var ikkje dette noko problem, då Martinsaga går til 126mm, og eg sleika av i to omgangen(saga-snudde høgtalaren-saga på nytt). Men på sideplatene vart eg ståande att med eit område midt på som måtte fresast ned. Dette gjorde eg idag. Ein særdeles kjedelig jobb, men det måtte til, og vart bra.
    Planen framover no er då ENDELIG å få begynne på frontbaffelen nest, som er ei 30mm mahogny benkeplate eg har kjøpt inn. Denne plata er den samme som eg har brukt på svenneprøva mi, så finishen på høgtalarane blir den samme som svenneprøva, med fargane svart og mahogny.

Sleika av alle sider, for så å pusse ned.
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-13092011131-medium-jpg

Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-13092011132-medium-jpg

Litt restar av den forrige frontbaffelen
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-13092011133-medium-jpg

Litt halvshabby freseanlegg eg laga i all hast
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-20092011136-medium-jpg

Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-20092011137-medium-jpg

Safety first!
    Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D-20092011138-medium-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja ditta blir flott. Kjem no inn i morga og sjekker om dei er bra nok. Og så skal eg kome og hjelpe å flytte dei ut i leiligheita dokka:-D :-D :-D

Side 18 av 22 FørsteFørste ... 8 14 15 16 17 18 19 20 21 22 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •