Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 16

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 16 av 22 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste
Viser resultater 301 til 320 av 429
    Intermediate norcad sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Føler med deg Tandstad!
    Var igjennom tilsvarende frustrasjoner som tok knekken på all arbeidslyst med mine Seas DIY i sommer.
    Med lakk som kokte uansett f**n hva jeg forsøkte.
    Men det er bare en ting å gjøre; bite tennene sammen og fortsette til man blir fornøyd. Prøv å fikse fineren du har først med å lime bulkene. Det er litt jobb, men ikke all verden. Viser det seg å ikke bli bra nok, er det ingen vei utenom å rive den av igjen og prøve på nytt.
    Det tar litt tid, og kan koste noen kroner ekstra. Men når du er ferdig og kan sitte å nyte godlyden er det fort glemt. Og ikke minst verdt det! :-D

Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Ja, etter ei vellykka arbeidsøkt i går fekk eg og Jo Andre lyd i subbane. Eg fikk også sjå Apex'ane og slik eg kjenner mr. Tandstad, vil han om et halv-år starte med eit nytt prosjekt om ikkje desse blir bra nok. Eg trur vi har starta på minst dobbelt så mange prosjekt som vi har fullført opp gjennom åra.

Derfor er eg ein av dei få som foreslår å vere tålmodig og heller få dette gjort skikkelig. Ingenting er så irriterande som å ha noko som han ikkje er heilt fornøgd med når det har kosta so mykje tid og pengar!

Eg har no snakka med min far som jobbar innen møbelbransjen og han vil ta kontakt med ein som han har god kontakt med innen snikkerfaget. Då vil vi kanskje få noken gode råd og tips. Dette kan skje allereie i morgon (om eg legg litt press på han, hehe). Så eg foreslår at vi har is i magen til dette er gjort.
    Eg kjem også til å sende over bilda fra forumet her slik at han får sjå korleis det heile er utført og tenkt.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for medfølande ord her, fulgte jo dine utprøvingar på Seas'ane også, så eg prøver å tenke at ein lærer av sine feil, men motivasjonen går i bølgedalar fordi om

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Stein-Ove Riksheim
    Ja, etter ei vellykka arbeidsøkt i går fekk eg og Jo Andre lyd i subbane. Eg fikk også sjå Apex'ane og slik eg kjenner mr. Tandstad, vil han om et halv-år starte med eit nytt prosjekt om ikkje desse blir bra nok. Eg trur vi har starta på minst dobbelt så mange prosjekt som vi har fullført opp gjennom åra.

Derfor er eg ein av dei få som foreslår å vere tålmodig og heller få dette gjort skikkelig. Ingenting er så irriterande som å ha noko som han ikkje er heilt fornøgd med når det har kosta so mykje tid og pengar!

Eg har no snakka med min far som jobbar innen møbelbransjen og han vil ta kontakt med ein som han har god kontakt med innen snikkerfaget. Då vil vi kanskje få noken gode råd og tips. Dette kan skje allereie i morgon (om eg legg litt press på han, hehe). Så eg foreslår at vi har is i magen til dette er gjort.
    Eg kjem også til å sende over bilda fra forumet her slik at han får sjå korleis det heile er utført og tenkt.
    Tusen takk for det Stein Ove, det hadde vore kjempegreier! sèt iallfall pris på det, uansett om han har tips eller ikkje

Newcomer tipetu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    240
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Herdins

Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Ikkje komen så langt enno, det er uhorveleg med avstivarar som skal inn i kassa, og seks av desse skal skråskjerast. Denne jobben er no gjort, og idag sette oss første frontbaffelen i press(28mm MDF innerst, så eit lag med mahognylakka finèr utanpå dette igjen). Planen framover no er å prøve å få limt andre baffelen i morgon, samt frese lamellspora i alle platene. Eg og svigerfar min skal også lodde delefilter i næraste framtid. Det var forøvrig han som hjelpte meg å skråskjere avstivarane, då han har proffsag med digital innstilling av grader. Lite spennande bilete enno, men kjem vel etterkvart. Iallfall...

Utskjering av avstivarar, med mi nyaste investering, ei B&D-stikksag

Liming av frontbaffel, ein kan aldri få nok tvinger

Baflane skal behandlast med mahogny-lakk som er transparent, og deretter klarlakk utanpå heile. Alt utanom frontbaffelen skal vere svartmala. Brukte forresten spon istadenfor mdf som avstivarar. Trur det blir fint med heile frontrekka i samme finish(to dynabel brontes, to apex III platinum og kanskje ein dynabel c22 som senter etterkvart) Må forøvrig også takke dama mi som har sitte og tegna opp det eg skal sage ut, og svigerfar for hjelpa med saginga
    Hvilken lakk tenker du på? Har selv brukt herdins beis nr 713 og herdins klarlakk. Resultatet blir meget bra!

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt inn Liberon Bistrot mahogny- og klarlakk. Skal behandle med mahogny-lakken først sidan baflane på brontes'ane mine også har blitt lakka med den

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, her er stillstand ser eg, har du funnet løysning på problemet? He et lass med sprøyter og spisser hvis du skulle trege det forresten, og he fri heile morga.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avventer svar frå han karen som Stein Ove ville prøve å få kontakt med. Driv og vurderer å gå ned og prøve å lime dei bulkane som viser no, ikkje heilt sikker kva eg gjer.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    364......and counting.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen
    364......and counting.
    for dei som "isje tog an", så lovte eg Frode på melding inatt at Apex skulle bli ferdig iløpet av året (eg må vel kanskje vere den einaste personen som KAN klare å bryte også dette her inne? :P)

Var nedom og pussa litt på apexane den 30., finèren ser veldig fin ut etter han er pussa, så om eg berre hadde fått vekk desse boblene med laus finèr, så skulle det vorte gromt!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jo andre's nyttårsforsett: bli ferdig med apex III platinum og starte på apex senter

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RAW Acoustics
    January 01,2009

RAW Acoustics has closed .

We thank all of our customers for your support. RAW Acoustics will offer email support for past customers. You can contact us at info@rawacoustics.com

Thank you

Al Wooley
    DIY Speaker Kits Canada by Raw Acoustics

wooot

-tandstad snakka ikke du om at det berre va du som hadde kjøpt apex III platium kit ?...

nå har du muligheten til og lage "one of a kind" høyttalere

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, dette var jo kjedelig, noen som vet hvorfor Al har stengt ned? Fikk hvertfall sikkret meg front og senter i Apex 2 serien.
    Er utrolig fornøyd med lyden, senteren har jeg ikke fått bygget enda, men det kommer.

Det drøyer ut dette Tandstad hehe, neida, bedre og gjøre det riktig og ordentlig første gangen
    Du har hvertfall noe og glede deg til.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette kom som ei bombe på meg! Har sendt mail til Al for å høyre kva som skjer. Eg hadde jo ein langsiktig plan om apex III pl, apex c i front, samt ht3/ht8 som bakhøgtalarar, så dette var kjipt!

Eg var den første som kjøpte kittet ja, men om det er solgt fleire veit eg dessverre ikkje:/ Veit at Al har bygd eit par iallfall, veit ikkje om han beholdt dei sjølv. Men her i Norge meiner eg at det er dei einaste

Og ja, det drøyer, så altfor lenge Mange hindringar på vegen! stod og lurte på å rive av finèren her ein dag til fordel for lignaflex, men eg må berre prøve å få dette til.

Be patient

Active KviteKrist sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja fortvil ikkje. Eg har ein stabel med mdf kutta til apex III som har stått i verkstaden i 1 år no

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte du deg apex III du også altså Kvitekrist? Visste at ein kompis av deg skulle bygge Apex II, men visste ikkje det Artig da, platinum du også eller?

Sjølv er eg no inne på tanken om å rive av finèren, for så å legge kryssfinèr utanpå. Då av bjørk, sidan dette er anbefalt, for så å køyre på med samme overflatebehandling som eg har planlagt. Isåfall ville eg lagt 4mm på henholdsvis topp, bunn, sider og rygg, og 18mm på fronten. Kva trur folket om dette? Dette ville vore ei holdbar løysing iallfall.

Einar, er det bjørk kryssfinèr vi har på TT? har faktisk ikkje sett på kva type det er :O

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Kjøpte du deg apex III du også altså Kvitekrist? Visste at ein kompis av deg skulle bygge Apex II, men visste ikkje det Artig da, platinum du også eller?

Sjølv er eg no inne på tanken om å rive av finèren, for så å legge kryssfinèr utanpå. Då av bjørk, sidan dette er anbefalt, for så å køyre på med samme overflatebehandling som eg har planlagt. Isåfall ville eg lagt 4mm på henholdsvis topp, bunn, sider og rygg, og 18mm på fronten. Kva trur folket om dette? Dette ville vore ei holdbar løysing iallfall.

Einar, er det bjørk kryssfinèr vi har på TT? har faktisk ikkje sett på kva type det er :O
    tror det er birch plywood fra russland 15mm elr 16 tipper 15
    skal gå fint og legge på kryssfiner, bare og sage endene 45 grader.. og bruk lamello fresen til og lage spor midt på plata og høyttaler ..

der du har frest avrunding blir et lite problem.. viss ikke du hadde tenkt og presse kryssfineren intill, noe jeg ikke helt ser for meg.. vanlig 4mm finer er ikke så bøyelig..

om du har lyst på "firkanta hjørne" så kan du fylle tomrommet med feks: greenglue elr noe..

du får sikkert JP til og bestille ekstra kryssfiner til bedrift pris

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte å fylle opp med byggskum eller noko slik i tilfelle. Viss eg brukte tjukk kryssfinèr på rygg og front, så kunne eg avrunda fortsatt da Hmm, spørs korleis den russiske kryssfinèren er da..kike litt på han på mandag. Regner med det går an å få kjøpt av den som er der også, blir vel knappast brukt. Viss eg brukte tjukk kryssfinèr på topp/bunn, front og rygg, så kunne eg brukt 45 grader på desse kanskje, og "felt inn" sideplatene. Trur det var gjort på eit par bel her inne, såg tøft ut.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    No way back!

Reiste ned på fabrikken idag og skulle sjå litt på tilstanden. Der var berre for mykje laus finèr til at eg kunne fått det til å verte bra. Derfor, er no omtrent 75% av finèren riven av igjen. No skal bjørk kryssfinèr på. Der faderen jobbar, har dei mykje 6 mm. Det eg då vurderer, er å legge dette på sidene, og lime doble 6 mm på topp,bunn,front og bak. Hovudsakleg fordi eg allereie har fresa nedsenkingar til elementa i frontplata som er der, og om eg kun legg enkel 6 mm der, så er der ikkje mykje å feste i. Skal sjå kor bra den kryssfinèren vi har på jobb er, den er 15 mm. Kunne evt. heller brukt denne på alt utenom sidene. Der vil eg bruke tynnast mulig for at det skal bygge minst mulig i breidda.

Eg har trua på at dette var det beste valget slik tilstanden no var. Ein del ekstra arbeid, men for at ikkje motivasjonen skal bli tatt heilt frå meg med å stå og flikke på noko som kanskje held seg fint ei stund før det knekk av ein bit, så vil eg tru dette skal verte veldig bra! Blir då til at eg skråskjer topp, bunn, front og bakplate 45 grader, medan sideplatene blir "felt inn".

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert det beste dette Jo Andre. Jeg kommer hvertfall til å tenke meg om både 2 og 3 ganger før jeg bruker bladfiner igjen. Må ikke glemme bilder nå da.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 16 av 22 FørsteFørste ... 6 12 13 14 15 16 17 18 19 20 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •