Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 14 av 22 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 429
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    spørs om det er lurt og lakke på jobb,
    det e utruli tørt der, kan risikere at lakken sprekk når den kommer i hus..

vill anbefale deg i og lage deg eit prøve stykke legg den på jobb ei ukes tid og så lakker du den bak gamle kantemaskina atme sykkelen min ^^ når den har tørket 100% tar du med deg prøve biten hjem og ser om den sprekker, eller noe muffens skjer.

du får også testet farge og lakkpåføring før du våger ut på beista !

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte på å gjere det innpå rommet ved sidan av røykerommet, det rommet der det av og til blir hengt opp nye skap. Der trur eg det er tilnærma normalt klima, og rimelig stabil temperatur.

BTW Frode, det var begge diskantane som vart vekk, ikkje berre eine :/ Dei låg i ei kasse begge to ilag.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenker du å sparkle i helga, kan du begynne lakkinga neste veke veit du. Er veldig spent på resultatet, og kanskje blir det snart høgtalera som eg kan få kjøpe av deg då??? Vil i alle fall fortsette å mase eg.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veit ikkje kor mykje eg rekk denne veka...mykje å lese :/ Kan alltids spør JP om det er mogleg å ta seg eit par timar laurdag eller søndag der borte, får sjå kva eg finn ut :P Regner med det ja syste

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    Tenkte på å gjere det innpå rommet ved sidan av røykerommet, det rommet der det av og til blir hengt opp nye skap. Der trur eg det er tilnærma normalt klima, og rimelig stabil temperatur.

trudde du meinte borte på "tema" der nye bademiljø serien står montert

jaja pass på når du lakka at du lufter godt ut etterpå, kan ikke risikere at kvinnfolka set fyr på fabrikken med kl6:55 røyken mandags morgen ^^

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, skulle ein prøvd å fått gjort apexane ferdig før jul da tru? :P Ferdig med tverrfagleg eksamen no, så har endeleg litt fritid igjen! Slit enda litt med lokale til lakking, skulle få gjere det inne i lokala på jobben, men det bruker dei å vaske laurdagar..

Og så håper eg at diskantane mine kjem no..hadde fått brev frå tollen at diskantane var komne, og dei måtte ha fødselsnummeret mitt. Det eg ikkje såg var at det stod returdato av diskantane vart returnert 4.desember om eg ikkje hadde sendt nummeret før da..så eg gløymte såklart heilt av det, men oppdaga det heile kvelden den 4. sendte då ein haste-epost til tollen, og avventar no om dei kjem eller har vorte returnert til Al. Isåfall er det ikkje håp om lyd i dei innan jula :O Er virkelig lysten på å få dei ferdige no!

Dette har jo gått inn i rekka blant enda eit endelaust prosjekt eg har starta! det finnast nokre av dei no

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan gikk det på eksamen ??

det skulle vere lager salg på tema fredag og idag,
    så viss det har gådt unna med demo møblene der nede så står der et rom tomt !! ypperligt til lakking, kan blokke dør opninga med ei spon plate da kommer det ikke uvedkommende inn

du skulle ha ringt ned til tollen den 5. går utroligt tregt på tollen når det kommer til epost... rart at dei ville ha fødselsnr ditt ??
    jeg har handlet fra ebay mange ganger og aldri blitt bedt om noe nr..
    eneste tollen har spurt meg om er klarering til og undersøke pakkene mine ??

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, trur det gjekk slik någenlunde:P Eg vart ikkje ferdig med siste deloppgåva fordi eg skreiv så mykje da, så håper det ikkje berre var vissvass eg skreiv

Oy, ja då skal eg vere om meg der! kanskje det er muligheiter for å låne det!

Fekk svar med tollen iløpet av den 5. at eg berre kunne sende fødselsnummeret mitt på epost, og det gjorde eg, men er ikkje sikker på om han sjekka statusen på pakken min da..:/

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rumpa i gir!!!!!
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jess boss!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow lillebror, dette var gode nyheiter. Ferdig til jul, det vil vi alle vere glade for. Berre gi beskjed så kjem eg og hjelper veit du. Du he forresten fleire ting vi venter på her, men det skulle vel gjerast i dag. Skal forresten sjekke sykkelstativ til deg, e det andre som har like svært stativ som du skal ha forresten, aeroprofil og greier?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kan jo ikkje love at eg kjem til å overhalde fristen, men håper at Stein Ove(regner med han abbonerer på denne tråden slik at han ser dette ) hjelper meg med litt lodding når han kjem heim, så satsar på at det kan gå bra

Hehe, ang sykkelstativ så er det faktisk meir enn du trur, det er lastestativet som har aeroprofil, mens sykkelstativet har eg ikkje eingong nevnt navnet på til deg enda Må jo ha begge to, men sjølve sykkelstativet kan eg nok få tak i viss eg berre har lastestativet å montere på

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Huff, eg og Busengdal stod og kika litt på apexane i pausa idag, og det er ein god del skavankar med dei, då i form av sprekker i finèren. Veit ærleg talt ikkje kva eg skal gjere no, står med to alternativ:
    -Prøve å få til finèren slik at den blir brukande. Omfattande arbeid, men hadde absolutt vore det beste å få til, sidan fargen på finèren passar bra til elementa.
    -Montere elementa og få spele litt på høgtalarane medan eg prøver å finne ut kva eg skal gjere. Faren er då at dei berre blir ståande utan skikkeleg finish. Alternativa er jo å prøve å få av igjen finèren og legge lignaflex på, evt ta av finèr, og male dei. Veit ikkje kva eg går for..

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Cool

Lodding skal vi nok få ordna, men verre med den finéren! Det er visst ikkje meining at du skal få dei ferdig ser det ut som. Uheldig med det meste. Kvifor har finéren begynt å sprekke då ? Det kan jo vere risikabelt å reparere skadane og gjere høgtalerane ferdig. Tenk om finéren begynner å sprekke meir etter ei stond. Kanskje dei blir "stygge" om et år eller to. Du må først og fremst finne ut kvifor sprekkene har komt, slik at du er sikker på at du ikkje får igjen problemet.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei Stein Ove, kjekt at du tok turen innom her også

Regner med sprekkene kjem av variasjon i fuktigheit.. Ein del av skavankane er laus finèr i endane, dette kan limast. Og eg kan sparkle dei "tverrsprekkene" som er komt med den boksen med mahogny-formtre eg har. Men det heile er ein veldig skjør prosess...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bra du stiller opp og hjelper Stein Ove. Vi må vel alle kome og hjelpe slik at dei blir ferdige denne gangen. Du ser han har planer om å bli ferdig til jul, så det blir lite trening no siste veka. :-D :-D

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, eit bilde Busengdal tok av meg på eg leitte fram høgtalarane i ei pause for å pusse litt på dei :P Her brukast det truck for å flytte dei ja!

Har fått limt ein god del av den lause finèren no, ser litt lysare ut no. Gjenstend litt liming, litt sparkling, litt pussing, før eg kan lakke dei..

Intermediate gubben sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    2,832
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må jo få disse ferdig snart :-D "innmaten" ligger bare å venter på å bli montert............

Romjulsprosjekt ?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Rimelig ivrig på å få lyd i dei snart ja hmm....spørs kor tid eg kan låne fabrikken det, anhenger litt av lakkeringa no da, samt om diskantane i det heile tatt kjem :O

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du ikke hørt noe mer fra tollen Jo Andre? Sender deg meld eller ringer jeg i morgen om formen blir bedre.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Side 14 av 22 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •