Apex III Platinum - ENDELIG FERDIG!!, med bilder 29.12.11! :D - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 22 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 429
    Intermediate freddie sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    3,175
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Så meget bra ut det der!
    Var det vanskelig å få fine skjøter i fineren, og gikk den greit rundt hjørnene på kassen?

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser veldig bra ut, ikke lenge igjen nå før du kan plassere dem i stua og nyte godlyden

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ganske vanskeleg å få fine skøytar ja, vi brukte to forskjellige metodar. På den eine la vi på flak for flak, og denne metoden er litt risikabel. Litt skeiplassering, og ein ender opp med å måtte rive av igjen finèren. På den andre teipa vi isaman nok finèr til å rekke rundt heile, og la høgtalaren oppå, for så å rulle finèren på. Effektiv metode, men litt risky denne også. Fekk faktisk ikkje hold første gongen, så måtte stryke på lim på ny, og prøve igjen eit par timar seinare. Faktisk veldig usikker på kva metode eg ville brukt om eg skulle gjere det på ny. Rundt hjørna har eg vel eigentleg bestemt meg for å aldri gjere meir, då dette omtrent uansett vil sprekke litt. Her er det bedre å frese inn ei heiltrelist på kvart hjørne, og legge finèren inntil denne.

Raven: Ja det nærmar seg Du er fortsatt like fornøgd? Kjenner det kribler skikkelig i hendene etter å få dei ferdige!

Active Raven sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Tvedestrand
    Poster
    411
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er veldig fornøyd, og til den prisen tror jeg ikke det er mulig og finne noen høyttaler som presterer så bra på så mange områder.

Jeg tror som du, at det er lettere/bedre og frese et spor langs kantene og legge i heltre. sleit selv med hjørnene i toppen, men med varme og tålmodighet så ordnet det seg til slutt

Intermediate Joey Bane sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sett at svenskene(HFLS-1) har fuktet fineren med vann i hjørnene før de la det på.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm, det hadde kanskje vore ein idè å prøve ja neste gong ja

Raven: Høyrest veldig bra ut gleder meg!

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva skjer her da? Ferdig med HT'ene?

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Njei, ikkje komt noko lenger dessverre. Kassene ligg på jobb, og venter på siste puss før lakkering. Dessverre har noko av finèren begynt å flise seg opp, så er nokre plassar eg må lime opp igjen :/ Ser vel egentlig også på lakkeringa som eit kommande problem, kan virke som eg må ta jobben med pensel, om eg ikkje finn ei anna løysing. Veit ikkje om billakkerarar er villig til å bruke min lakk i sine sprøyter, men det hadde vore ei muligheit.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gøko edeltreolje.påføres med pensel,den flyter veldig fint ut og blir skikkelig blank.trenger litt tid for og tørke,men gir en veldig fin og blank finish.Prøv på en bit mahogney først så får du se.jeg bruker ikke noe annet på teakdekket og mahogneyoverbygget på salongbåten min fra 1936. Mvh lasset.

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I fellesferien tok eg med meg Apex til jobben min, sammen med nokre element, for å tilpasse hòla til elementa. Elementa vart deretter satt i garderobeskapet mitt. Etter ferien oppdaga eg til min store overraskelse og nedtur at diskantane er vekk...Ein eller annan hovudlaus tulling har tydeligvis vore inn i mitt personlege skap, og grafsa med seg diskantane :/ Så no venter eg på eit nytt par frå Al...Han er forøvrig veldig grei å ha i ein slik situasjon, må seie kontakta med han er veldig god, og han ordnar det til slik at tapet ikkje skal koste meir enn nødvendig

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så vanvittig surt Jo Andre. :???: Da er skikkelig service god å ha.

Ble det demo hos bazer i dag?
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skikkelig surt ja, trudde lenge at det var eg sjølv som hadde klart å rote dei vekk, men no har eg jo flytta og greier, og diskantane er ikkje blant tinga mine :/

Ja, Al er virkelig god på tilbakemeldinger ol, han svarer omtrent dag som natt

Nei, vart ikkje demo idag, vart opptatt med andre ting, må nok ta den igjen :/ Men kanskje eg skulle tatt meg ein tur til deg iløpet av veka om det passer nokon dag? Kan bli ei stund til neste anledning, ammetåka slår vel snart inn :P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tandstad
    I fellesferien tok eg med meg Apex til jobben min, sammen med nokre element, for å tilpasse hòla til elementa. Elementa vart deretter satt i garderobeskapet mitt. Etter ferien oppdaga eg til min store overraskelse og nedtur at diskantane er vekk...Ein eller annan hovudlaus tulling har tydeligvis vore inn i mitt personlege skap, og grafsa med seg diskantane :/ Så no venter eg på eit nytt par frå Al...Han er forøvrig veldig grei å ha i ein slik situasjon, må seie kontakta med han er veldig god, og han ordnar det til slik at tapet ikkje skal koste meir enn nødvendig
    omg dette er surt...
    du burde ta dette opp på torsdags møte.. .

jeg selv leter etter ipoden min som jeg mener at den låg i skapet før ferien.. men jeg er ikke sikker, jeg flyttet i ferien og finner den ikke, men nå har jeg ikke leitet etter den noe særlig... (kjøpt i england for ca 3+ år siden)

burde ha vert smeck lås på dørene til kantina og front dør da kommer ikke uvedkomede inn bare ut ^^

hvor mye kostet diskanten ? er det ikke muligt og bruke en annen ?

surt..

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har allereie tatt det opp med JP, men trur ikkje det blir noko vidare sak av det. Men om det skulle vise seg at du også mangler ting frå skapet ditt, så kanskje dei vurderer tiltak.

Er ikkje sikker på nypris, men har fått ein "special price for you my friend" frå Al :P Vil ikkje bruke noko annan diskant, då dette kan endre klangkarakteren vekk frå det opprinnelege :/

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trur eg hadde ordna dette sjøl. Hvis du har som ei aning kven som er den skuldige, får du true med kappsaga om han ikkje leiter dei opp med EN GANG. Tenker dei kjem fort på plass då.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    255
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    få den "skuldige" til og jobbe atme han nye "reperasjons" mannen ^^ (han velta en palle-truck idag) ^^

er desverre ingenting bedrifta kan ordne, siden det er private ting som er forsvunne.. men det burde vøre litt sikrare mot uvedkomende.. kan jo gå rett inn til garderobe uten at noe ser deg.. 2 dører for F.. ca 20meter ?

audun sa en gang at det har vært uvedkomende der før og da ble et kredit kort forsvunne og blitt brukt på butikken.. tror det va ho elise som lei robba

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Då er nye diskantar bestilt! Blir nok muligens lite bygging også framover, då eg skal lese fire bøker før eksamen i desember. Skal opp i vk1 snekkerfag for å prøve å få fagbrev Kunne dog tenkt meg å ha dei ferdige til juleferien, så får sjå kva tida strekk til!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    54
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenkte at eg måtte oppfordre deg til å starte opp att arbeidet på desse no att slik at dei blir spelbare til jul. Veit du driv og les, men gi beskjed så kjem eg og hjelper til. He forresten noko arbeid til deg med ei topplate som må skjerast når du he tid. He fått O.T til å sette opp skapa i denne helga, så det er berre plata igjen. :-D :-D

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan ligger det an med diskantene Jo Andre? Er de på vei over dammen? Er ht-ene så klare at det bare er å sette diskantene inn når de kommer? Som Turid sier, gjør sånn at du kan kose deg med god musikk og film til jul. Den nærmer seg med stormskritt.
    Jeg HATER mobilversjoner av nettsider...

Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dei skal vere på veg ja, så dei kjem vel snart Er ikkje blitt gjort noko vidare, så det manglar fortsatt 1-2 timar sparkling og pussing tenker eg, før eg kan lakke dei. Tenkte å spør på jobben om eg får låne eit av utstillingsromma ei helg for å lakke der. Blir nok ikkje sprøytelakkering, så det eg tenkte var at eg sett høgtalarane opp ned først, tek to strøk på undersida, for så å snu han og lakke resten med 2/3 strøk mahogny, og 2/3 strøk klarlakk. Må uansett gjere ferdig sparkling og pussing før eg avtaler noko med jobben

Side 13 av 22 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •