hjelp til valg av elementer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    465
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hjelp til valg av elementer

hei tenk å bygge noen gode høytalere så trenger hjelp til å velge litt elemeter. tenkte å kjøpe fra eltek eller noen andre steder vis noen anbefaler det. sett litt på dynabel 2.5s. er det noe bra? det jeg har tenk er jo en diskant og 2stk 5 eller 6.5. det jeg er ute etter da r att det spiller høyt og bra til film og det meste av musikk. en allround høytaler. tenkt å bruke rundt 8000 kr det er til elementer disk og filter. er det noe håp å få tildette? har jo bygd noen høytalere så er ikke redd for ufordring. men vet ikke hva som er bra eller ikke bra. men med den hjelpen man får på dette forumet så vet jeg att det blir bra. takk for alle svar

Intermediate jozho sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,530
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du venter litt så begynner det kanskje å bli liv i den nye forums høyttaler tråden, nå som det begynner å bli tid for inneaktiviteter (det har det forsåvidt vært hele sommeren).. Her kan du lese om dem: http://avforum.no/forum/diy-do-yours...mprosjekt.html og
    http://avforum.no/forum/diy-do-yours...hoyttaler.html

Bestykningen her blir nok 4x5" og noko attåt. Så den blir nok noe større, men kommer nok til å passe bra iforhold til budsjettet.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror nok jeg ville gått for et sett fra Eltek...
    Har aldri hørt Bel men via andre har jeg hørt at erfaringene med den er så som så.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •