D-I-Y rack ut av Ikea Lack

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

D-I-Y rack ut av Ikea Lack

Sitter og sliter med å finne et bord som ser ok ut, og som gjør nytten i stuen min. Skal ikke bo i leiligheten min i mer enn ca 1-1,5år, og ønsker derfor ikke å skru iopp tven min på veggen (sært, vet det8) )

Men, ser at det er mange på forumet her som bruker Ikea sin Lack serie, og har sittet i SketchUp i MANGE timer for å se om jeg finner en måte som passer meg...
    Vedlegg 21918
    Dette ble en løsning jeg er ok, fornøyd med... Den består av 6 -seks- Lack Bord på 55x55cm, ikea ben, og 1stk Lack Salongbord på 110x78cm (som er kappet i to på langs -39cm-). I den hyllen oppe blir center høytaleren min liggende...

Min 50" Samsung skal ettersigende få plass på toppen...

Vedlegg 21921
    Her er tingesten bakenfra...

Her er jeg nødt til å få fikset en eller annen måte å få strømmen noenlunde ok på, og tror jeg er nødt til å lage en slags kabellist type ting... men det får vi ta senere...

Hva tror folket, ser det ok ut? endringer som folk kunne tenkt seg å ha gjort? takker for alle tilbakemeldinger som er å få

Expert
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    6,570
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser fint ut det - men er den ikke litt lav? Jeg tenker på hybelkaniner og andre spennende ting på gulvet som lett kommer inn i "1.etasje"............Hva med en sokkel under eller hjul eller noe sånn?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ønsker det virkelig så lavt som mulig. det er nå 60cm høyt, og der er mer enn høyt nok for min 50"...

Intermediate FireLordMathias sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    min 42" sitter ca 65-70 cm oppi luften. Syns ikkje det er ubehagglig. i kino saller ser man jo litt opp, vist man sitter i midten(der lyden er best!) Eg syns det blir veldig rart med tv som du må se ned på :s Men din 50" er jo STOR, men teksten blir vel litt langt nede?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    50" står nå midlertidlig på et ca 80cm høyt bord, og det er WAY for høyt... må tegne og leke litt til tror jeg

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Lack

Noen som har opplevd resonanselyder fra lackmøblene?
    Min nabo slet med skikkelige hule lyder/resonanser som vi ikke skjønte hvor kom i fra. Tilfeldigvis skakk han hodet inn i ene hyllen som tven og Naim-setter sto på. Der var det noen helt utrolig slitsomme ulelyder heheheheheh. :-)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •