Kan noen gjøre noen beregninger for meg på denne kassa? Jeg har vel kanskje alt av mål og slikt her, men har ikke volum, da jeg ikke har sotte meg ned å regna så fint på det enda..

Elementene er noen Peerless V-line 30W0-49 som skal brukes. To slike som står i en push-pull funksjon.

Totalt utvendige mål er 920mm x 550mm x 482mm
Minste kammer er 506mm x 438mm x 307mm

Baffelen er 80mm tykk. Det er brukt 3x 22mm plate og 1x 12mm plate. Elementene er festet i de ytterste 22mm, og frest ut nøyaktig ytterdiameter på elementet på den siste 22mm og 12mm plata.

Det er en avstiver i midten av de to rommene som står som ett kryss i kassa.. disse er 30x30.

Det er laget en ramme i kortendene av 67x30mm heltre for å feste kassen sammen.

Refleksrøret er 108mm i diameter, 138mm i lengde. Dette er festet 228mm fra baffelen, og 125mm fra bunnen i kassa, innvendig. Denne er i det største rommet.

Elementene er festet på denne måten <|> sånn ca. Beste jeg kan tegne..

Er det noen som kan være behjelpelig med å regne ut noe tall på denne for meg? Altså, hvor høyt det kan komme til å spille, hvor dypt det kan gå etc.. Eventuelt lage en kjapp tegning i sketchup? Har forsøkt, men fyttifan jeg er dårlig på slike ting ass. Så takk for all hjelp på forhånd.