Marmorkross / Myanit - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    1,229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vet ikke hvilken type TL det er, og vet ikke om det de gjorde på Universitetet i Oslo har forbedret konstruksjonen i forhold til eldre TL prinsipper, men det er som du sier et kompromiss uten å tape kvalitet og dybde i lyden. Så godt det lar seg gjøre i allefall.
    Store svære TL bokser har ikke sjanse i dagens marked og blant annet derfor kunne ikke jeg ha dette.
    Crescendo er Rauna's største modell og vil tippe kanalen inni drar seg mot 2 meter.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skal innrømme at dem ikke er de fineste interiør de største TL høytalerene, ikke konevennlige i så måte og mine er i så måte stusselig små i forhold til de største. Uteseendemessig tar A.O.S samt PMC og de nyere seg bedre ut og er mye lettere å selge, dessuten kan gode TL-høytalere også lages slankere og mindre. Men på den andre side så skremmer ikke voldsome konstruksjoner meg og dem kan gjerne se ut som nøkken på en dårlig dag for min del bare de låter bra...

Skal prøve å få lyttet til A.O.S når muligheten byr seg, prøve å få med noen venner til Tyskland på audio-tur en gang, ikke så dyrt å ta turen og da går turen innom for å låne øre til A.O.S bl.a. Vi har hatt slike gutteturer før, om enn ikke like langt akkurat for audioprodukter sin skyld, men en gang får bli den første for en ordentlig langtur av den grunn også. Mulig jeg skal se etter en Luxman M-03 i Danmark/Tyskland og ta turen mens jeg henter den da den skal hentes personlig om jeg skal handle en slik, noe jeg skal i løpet av neste kalenderår en gang har jeg bestemt meg for (da bruke L120A'en som pre, den har sepparert for- og effekt-trinn ser du, må kobles sammen med kabel).

Men blir en stund til som du skjønner, skal leve litt med nyervervelsen nå da jeg er såpass tilfreds. Skal lytte mer til den i morgen når jeg har muligheten.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •