skulle bestille bel elemnter men....

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Smooopz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

skulle bestille bel elemnter men....

Eg og en kompis av meg har bestemt oss for og bygge fullt snurrerundt oppsett med bel mkII.
    Siden creative ikke er tilgjengelige for øyeblikket ble madisound kontaktet angående elementene, det vi da fikk til svar var at de kunne ikke levere yag-20 på 3 måneder.

Men de anbefalte en annen bånd diskant som erstatning: Hi-Vi research RT 1C-A.

Så det eg lurer på er: er det vits i og sette igang en tråd her slik at en får hjelp til et eventuelt nytt delefilter eller skal en bare ta den enkleste veien og vente på creative og håpe på at de har noen liggende?

Er diskanten bedre en yag-20 på papiret liksom?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hivi RT1C-A er vel såpass annerledes at det må en del endringer i delefilter til vil jeg tro. Derimot er vel Dayton PT2B-8 så godt som samme diskanten som YAG20 (uten at jeg har finlest specs), og denne er på lager hos Parts Express:

Parts Express: Dayton PT2B-8 Planar Tweeter

Newcomer Smooopz sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    185
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja den ser ivertfall identisk ut. men eg trur det blir og vente på creative, for og bevare helheten i snurrerundt oppsettet

sålenge creative har inne yag-20. regner med at madisound og creative har samme leverandør? eller at madisound er leverandøren.

vi får vente og se.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •