H.H HiFi Extremon, eller lignende?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

H.H HiFi Extremon, eller lignende?

Hei!

Med tanke på at sommeren er i nær framtid, kommer tankene om å bygge HT krypende!

Jeg fant disse Extremon ht'ene veldig interessante, selv om det nå viser seg at bass-elementene kan bli vanskelige å få tak i.

Derfor tenkte jeg kanskje at det var noen som hadde en liten idè om et annet, lignende prosjekt, eller hvor jeg skal få tak i adire audio extremis 6.8-elementer! Ser forsåvidt for meg at disse elementene er dyre i utgangspunktet! :P

Er i utgangspunktet ute etter stativhøyttalere som har litt punch, og da ser jeg for meg bass/midbass på 7" eller 8".

Hvordan vil frakt/mva/andre utgifter bli ved bestilling fra for eks. partsexpress? (Sitter å sikler på Usher-elementer for øyeblikket!)

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hei!

Hvis du har sett på Extremis 6.8 og samtidig er keen på Usher bør du sjekke ut Exodus kitene på DIYCable.com (sender til Norge, men frakt relativt dyrt) eller www.acoustic-visions.com.(Sender ikke til Norge) De selger de samme kitene med samme pris. Innehaver av diycable er han som har designet de. Gå til LCR kitet og les review på acoustic-vision. Dan Wiggins fra Adire Audio har lagt igjen en review
    Jeg har lenge sett på DIY kits og dette blir mitt prosjekt med Exodus 2641 som fronter og LCR som senter. Priser på Extremis elementene 6.8 er 99$.

Mvh Chris

Intermediate Keltern sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    559
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Exodus kitene så egentlig veldig bra ut, men det var i mine øyne svært dyrt! :S

245$ per høyttaler (for enkle 2-veis ht), pluss frakt og diverse? Hmmm.. Blir for mye for meg i alle fall...

Er det noen som kan si noe om avgifter og ekstra utgifter på en liten bestilling fra partsexpress? Ser for meg at det blir billigere, men det kan være at jeg ikke vet hvilke avgifter som flyr på en slik bestilling...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •