MDF I Trondheim? Hvor?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Intermediate Jan A M sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

MDF I Trondheim? Hvor?

Noen som vet hvor i all hverden man får tak i mdf i trondheim lengere? Helst hobbyplater eller hva det heter.

Har vel prøvd samtlige byggvareforetninger på Lade i løpet av den siste tiden (bortsett fra Nilson trelast pga. åpningstidene), og ingen ser ut til å vite når de eventuelt får inn mdf, eller så har de det ikke i sitt vareutvalg i det heletatt.

Selv vanlig sponplate er jo vanskelig å finne, får jo ikke laga noen midlertidige kasser engang. :?

Det må da vel fortsatt være mulig for den vanlige mann i gata å få kjøpe seg litt mdf vel?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Isonor bak Norservice på lade kan skjære ut eller selge deg noen 19mm mdfplater vil jeg tro, kan helt sikkert lime de sammen til 2x19mm også om du ønsker det. De er veldig greie, trokke du må betale så mye. Slapp å betale hatthyla de skar ut til meg, men da arbeidet jeg på bilavdelinga

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ikke svare for trondheim, men mine kjøpte jeg på obs! bygg.. (i stavnager) har du prøvd det i by'n din?
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Obs! bygg var første sted jeg sjekka faktisk, for flere uker siden, men de har enda ikke fått inn mdf der som jeg har sett. Tidligere hadde de ett ganske greit uvalg av mdf i forskjellige størrelser. Da jeg spurte fikk jeg bare beskjed om at mdf ikke ble prioritert, de prioriterer hagemøbler akurat nå... :???:

Isonor, hva driver de med da?
    Jeg trenger jo en del plater, skal lage to stk subber på ca.120 liter hver.

hmmmh.... :neutral:

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å forklar dem på obs! at det blir dårlige subkasser ut av hagekrakker...
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte 22 mm mdf hos Nilson trelast. De har sikkert 19 mm også, så du får bare ta sikte på åpningstidene der De har imidlertid ikke sag til å sage nøyaktige mål. Du kan også sjekket ut møbelverkstedet(?) like forbi nidarvoll. Tror kanskje de har mdf plater og sag.

Intermediate Trumpetguy sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    806
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du må nok en tur på Nilsson Trelast, der er utvalget ganske ok. Du kan jo sjekke varebeholdningen før du planlegger dagen for å treffe de litt gammelmodige åpningstidene deres:

Nilsson Trelast

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Trumpetguy
    Du må nok en tur på Nilsson Trelast, der er utvalget ganske ok. Du kan jo sjekke varebeholdningen før du planlegger dagen for å treffe de litt gammelmodige åpningstidene deres:

Nilsson Trelast

Ja, ser de bare har mdf i 122x244cm format, det var jo litt dumt, da blir det ikke bare bare å få det med seg i bilen liksom.

Må vel dra dit uansett og sjekke om de kanskje har mer enn det som står på nettsiden alikevell.

Hvis ikke får jeg vel sjekke ut noen av de andre stedene som er nevnt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Isonor, hva driver de med da?
    Jeg trenger jo en del plater, skal lage to stk subber på ca.120 liter hver.

hmmmh.... :neutral:
    De er en "vernet" bedrift som lager møbler o.l. Da jeg forhørte meg om hatthylla, fikk jeg høre at de bare brukte mdf plater. Så sjangsen er veldig stor for at de kan hjelpe deg også. Skal dit selv når TC1000 elementet mitt kommer en gang i juni

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    1,343
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av nuubz0r
    De er en "vernet" bedrift som lager møbler o.l. Da jeg forhørte meg om hatthylla, fikk jeg høre at de bare brukte mdf plater. Så sjangsen er veldig stor for at de kan hjelpe deg også. Skal dit selv når TC1000 elementet mitt kommer en gang i juni
    Ja det kan jo hende, takk for tipset.

Intermediate Leikis sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    729
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det beste og billigste du kan gjøre er nokk å lage en tegning med nøyaktige mål på, så faxer du den til Lium trevare i Meldal Ole Lium Møbelverksted AS
    Så ringer du og får en pris på dette. Tipper de er billigst !!!
    De har kappet 22mm mdf til 5 stk SB12 kloner og 2 stk PB 12PLUS og PB12 PLUS/2 kloner til meg. Allt dette betalte jeg vel rundt 2000kr, jeg ordnet da med hull tilelement og forsterker selv.
    Hvert en biltur dit ja tror jeg, times tid fra Trondheim

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Selger også mdf oppe på maxbo (Heimdal sag) oppå heimdal..Samme rekka som adressa.. God og grei service der å... Har vell 19 og 22 og 17 tror jeg...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    207
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jan A M
    Ja, ser de bare har mdf i 122x244cm format, det var jo litt dumt, da blir det ikke bare bare å få det med seg i bilen liksom.

Må vel dra dit uansett og sjekke om de kanskje har mer enn det som står på nettsiden alikevell.

Hvis ikke får jeg vel sjekke ut noen av de andre stedene som er nevnt.
    Du får låne sag og benk der, har selv vært der to ganger og kjøpt MDF. Den ene gangen tok vi bussen hjem med en sub i biter.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •