Etter søk her inne var det jo ikke vanskelig å finne det ops: Hvis du har lyst til å låse eller slette tråden Kenti så er det ok Ingen vits i å bruke opp plass...

Er nå på nippet til å kjøpe frontrekke fra RAW Acoustics. Mitt dilemma er at jeg har mest lyst på en 3 veis senter. De to jeg har sett på heter henoldsvis HT2C og Apex. Apex er noe av det mest brutale jeg har sett, med 4 stk extremis 6.8, 2 mellomtoneelementer og en båndiskant...problemet er at denne er 112 cm bred!!! HT2C har kun 2 mellomtoner som også skal dekke øvre bassområdet + 1 båndiskant. Denne er kun 42 cm bred.
Jeg har en 8" sub som jeg vurderer å koble til denne senteren for å få enda litt mer "punch" i lavere oktaver. Spørsmålet er hvordan jeg skal få dette til å fungere best mulig uten å grøte til lyden i senteren??
Suben og senteren har jo ikke samme delefilter, dermed vil jo også senteren spille "bass". Slik jeg har forstått det skal jeg koble høytalerkabel fra effektforsterker via suben og derfra inn på senteren via "høytaler inn/ut, slik man gjør det ved en passiv sub?
Er det noen som kan forklare meg nøyaktig hvordan man gjør dette, og evt erfaringer?

Mvh Chris