Manual - Service/koblingsdiagram

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Manual - Service/koblingsdiagram

Fant en kjekk side da jeg letet etter servicemanual for min gamle Marantz fra '81.

Manuals In Pdf

Så ut til å ha det aller fleste innen elektronikkmanualer m.m. Finn, kjøp (100kr), og last ned. Kjempegreit for folk som ønsker å fikse selv.

Guru RuneW sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Sarpsborg
    Poster
    11,035
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OorZakO
    Fant en kjekk side da jeg letet etter servicemanual for min gamle Marantz fra '81.

Manuals In Pdf

Så ut til å ha det aller fleste innen elektronikkmanualer m.m. Finn, kjøp (100kr), og last ned. Kjempegreit for folk som ønsker å fikse selv.
    Hyggelig link! Selv om det jeg lette etter ikke var der...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare en liten advarsel: Det er flere webadresser som tilbyr servicemanualer eller skjematikk som nedlastet pdf. Flere av dem ender opp hos samme russiske sjappe. Det er blandet erfaring på nettet med disse. Noen får det de betaler for, andre ikke. I mange tilfelle er pdf'ene scannet fra gamle velbrukte manualer og kvaliteten kan være veldig varierende.

Jeg kjøpte selv et skjema fra getMANUAL.com til en gammel TV jeg hadde, og scanningen var i så lav oppløsning at man kunne ikke lese teksten på komponentene med noen grad av sikkerhet. Men et skjema til en Philips DVD spiller var helt OK.

Og så er det jo noen nettbutikker som ikke har innhentet nødvendig copyright for det de selger. Men russerne har jo gjerne et litt annet syn på copyright enn f.eks USA da

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk lastet ned manualen min idag, meget seriøs side og kvaliteten på scanen var upåklagelig. De måtte selv spør etter manualen hos Marantz/produsenten så det er ikke noe humbug greier.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    254
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Da skal jeg prøve dem neste gang.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her Service Manual free download,schematics,datasheets,eeprom bins,pcb,repair info for test equipment and electronics er det en god del gratis manualer. Fant til Rotel RB 981 her, og har funnet ut at det skjemaet også stemmer til RB 1070.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •