Plassering av Subkasse

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Plassering av Subkasse

Anlegget det er snakk om, er dette:Logitech® Z-5450 Digital 5.1 Speaker System

Jeg klarte nettopp å få hendene mine på dette anlegget til prisen av 0,- (Dette er pga det er noe skurring i bakhøytalerene. Må ha øyret heeelt inntil for å høre det) Det som er probelet mitt, er at det plutselig ble litt liten plass i stuen min. Mest pga sub kassen til dette anlegget måler 34x34x42 (bxhxd), med litt plass til ledninger og fingre. Så jeg tenkte jeg skulle lage en ny stereo benk. Den jeg har nå, er forresten litt for kort, så forsterkeren stikker ut i front.

Sånn jeg tenkte at stereo benken skal være denne gang, er at den skal være hjørne formet. Tipper den blir rundt 90cm høy. Inni hjørnet av stereo benken, tenkte jeg å bygge inn suben med åpningen mot veggen (og selvsagt hull til utblåset på suben). Vil dette ha noe negativ innvirkning på lyd kvaliteten?

Jeg kan uploade benken litt senere, er nesten ferdig. Skal få litt innspill i dag. Så tipper at en mer eller mindre ferdig model kommer i kveld/morgen.

Active Panasync sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kroner 0,- var jo billig ihvertfall