"Monstercenter"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

"Monstercenter"

Per dags dato sitt eg med ein dynabel c11 i senter. Heilt ok denne, men eg savner litt guffe frå senter, og det er jo fleire og fleire som brukar store senterkanaler no til dags. I tillegg så slit eg med korleis å få nedsenka elementa på c11, og dette gjer meg mildt sagt ivrig på å teste noko nytt.

Så på jobben idag slo det meg, eg he jo allereie ein peerless dt105h diskant, og eit universelt 2-veis delefilter i 8 ohm. Kva om eg kjøper inn fire peerless csx176 6.5" bass/mellomtone(dette er ein utgått serie, men regner med det skal vere mogleg å oppdrive dei. Grunnen til at eg vil ha desse, er fordi det er samme elementa som eg bruker ellers i oppsettet mitt, og ikkje minst at dei er heilt runde), og koblar desse i parallell og serie slik at eg ender opp i 8 ohm? Ville dette vore ei rå løysing? Ser for meg at frontbaffelen då ville blitt 230*950(ca.) mm stor, noko som ville sett rått ut på racket mitt.

Newcomer Surion sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lite og gjere på jobb?
    bra prosjekt.. lykke til med søking etter element.

[OT]
    Min ide på jobb var og trykke logoer til fotballlag på doruller, og selge til rivalen.. men! det er copyright på slikt!!! dritt!
    [/OT]

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan vel seie det slik ja, ganske tregt i baderomsbransjen for tida :/ Så det blir mykje av "gå rundt og samle opp mdf-plater til eget bruk" eller "gå på gamle-saga og mekke plater til ein høgtaler eller sju"

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •